Sier forsiktig hei

HappyMom86

Elsker forumet
Assistert-jentene
Det er litt skummelt å si høyt at jeg er gravid. Men testene fra i går og i dag er positive og det er stigning.

Jeg har vært gjennom IVF behandling og fikk satt inn et perfekt lite embryo den 18. Januar. Så det er fryktelig tidlig og jeg er så spent og nervøs for hvordan det her går. Jeg fikk altså positiv 9 dpo.. helt vilt! Krysser fingrene for at jeg kan melde meg ordentlig inn her og bli her til høsten.

Det er litt skummelt å si høyt at jeg er gravid. Men testene fra i går og i dag er positive og det er stigning.

Jeg har vært gjennom IVF behandling og fikk satt inn et perfekt lite embryo den 18. Januar. Så det er fryktelig tidlig og jeg er så spent og nervøs for hvordan det her går. Jeg fikk altså positiv 9 dpo.. helt vilt! Krysser fingrene for at jeg kan melde meg ordentlig inn her og bli her til høsten.
Hei og gratulerer❤️
Velkommen skal du være❤️

Velkommen! Håper vi får følge hverandre de neste mnd frem til oktober !:Heartred

Fått positiv på 25 test også og ikke bare de på 10. Så det må da bety noe? Jeg har hamstret tester og føler meg en smule sprø. Kanskje jeg nå skal våge meg inn på ordentlig her?

Vedlegg

• 20220125_065642.jpg
    20220125_065642.jpg
    1,2 MB · Visninger: 43
Det ser jo lovende ut:love7

Ja vil absolutt si dette ser lovende ut. Herregud for en økning på test bare fra i går og i dag. Helt vanvittig! Jeg blir mer og mer sikker på at det her går rett vei.

Vedlegg

• 20220126_173127.jpg
    20220126_173127.jpg
    730 KB · Visninger: 34
Ja vil absolutt si dette ser lovende ut. Herregud for en økning på test bare fra i går og i dag. Helt vanvittig! Jeg blir mer og mer sikker på at det her går rett vei.
For en økning ja:D Gratulerer:love7

Gratulerer så mye :)

Back
Topp