Sier forsiktig hei!

Naoomi

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Oktobergull 2022
Fikk positive tester i går og positiv CB digital i dag. Sier derfor forsiktig hei her i oktober! Det begynner så smått å synke inn, føles litt uvirkelig ennå. Er 3+6 i dag, ikm i morgen:p Hvis alt går bra blir termin 12. oktober. Gleder meg til å henge her inne med dere!:)
 
Velkommen! Og gratulerer, så spennende! :love017
Føles veldig uvirkelig for meg også enda, 4+3 i dag, men har fortsatt ikke gått opp for meg.. Fant det ut på mandag :wideyed::Heartred
 
Velkommen! Og gratulerer, så spennende! :love017
Føles veldig uvirkelig for meg også enda, 4+3 i dag, men har fortsatt ikke gått opp for meg.. Fant det ut på mandag :wideyed::Heartred
Tusen takk! Og gratulerer så mye til deg også:Heartred Veldig spennende ja! Vi prøvde å bli gravide, men vi ble veldig overrasket likevel! Negative tester helt frem til 12 dpo. Hadde ikke tro på at det hadde klaffet, men det gjorde visst det likevel:love017
 
Velkommen og gratulerer <3 ligger 1 dag foran meg da :p jeg er nemlig 3+5 og termin 13. Oktober. Hvert fall inntil videre :)
 
Velkommen og gratulerer <3 ligger 1 dag foran meg da :p jeg er nemlig 3+5 og termin 13. Oktober. Hvert fall inntil videre :)
Tusen takk!:Heartred Så gøy! Første gang jeg vet om graviditeten før ikm, så blir litt skummelt i morgen når jeg har ikm-dag. Føler det er første milepæl jeg må komme forbi. Ikke så mye annet å gjøre enn å håpe det går bra:Heartred
 
Velkommen og gratulerer :D Gøy at vi begynner å bli flere her inne :D
 
Back
Topp