Sier forsiktig hei

Lillespire82

Betatt av forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Julikulene 2020
Da tør jeg liste meg litt inn her til dere
jeg har tatt 7 positive tester på litt over 1,5 uke og tør endelig snike meg inn her.
Jeg tok en digital som viste 3+ på tirsdag og regner med at jeg da er lenger på vei enn hva siste mens sier.
Hadde en MA tidligere i år og er derfor litt redd det samme skal skje igjen, selv om jeg vet sannsynligheten er mindre.Har to barn fra tidligere forhold.
 
Velkommen, og gratulerer så mye :love7
Det er skummelt når man blir gravid, man har plutselig noe veldig verdifullt å miste. Vi er alle i samme båt her <3 Jeg håper at spiren sitter støpt for deg denne gangen.
 
Gratulerer ❤️
 
Velkommen og gratulerer så masse ☺️ det vil jo si du er 6 uker på vei eller noe da ☺️ eller mer ☺️
 
Hurra
 
Da tør jeg liste meg litt inn her til dere
jeg har tatt 7 positive tester på litt over 1,5 uke og tør endelig snike meg inn her.
Jeg tok en digital som viste 3+ på tirsdag og regner med at jeg da er lenger på vei enn hva siste mens sier.
Hadde en MA tidligere i år og er derfor litt redd det samme skal skje igjen, selv om jeg vet sannsynligheten er mindre.Har to barn fra tidligere forhold.
Velkommen hit til det som må være Norges fineste terminklubb! Håper du er her til det blir barselklubb:Heartred:D
 
Back
Topp