Sier forsiktig hei :)

InfinityLove

Glad i forumet
Julibarna2014
Hei :)
I går (9 DPO) kjente jeg at det var noe anderledes med brystene. Det var noe som skjedde, som om jeg begynte å få melk. Så da måtte jeg ta en test, men den ble tatt på kvelden. Likevel kom det opp en ultrasvak strek :) jeg sov svært dårlig i natt og stod opp for å ta en ny test kl 05 (!) :p da kom det også opp svak strek.
Måtte såklart ta en ny da jeg stod opp kl 10 og da kom det opp fortsatt svak men lys rosa strek :)
Klarte ikke vente til imorgen med digital så måtte teste :p
Og da var det i hvert fall ingen tvil ❤️❤️❤️

ImageUploadedByBV Forum1470583370.963400.jpg

ImageUploadedByBV Forum1470583379.699539.jpg

Tenk at jeg er gravid og kan få oppleve dette mirakelet igjen ❤️ har en datter som fylte 2 år i juni :)

Jeg hadde virkelig ikke trodd det skulle gå så fort! Dette er kun PP1.
Vi er så heldige ❤️
Som jeg gleder meg til tiden som kommer :) :) :)
 
Gratulerer!
 
Gratulerer igjen og velkommen :) skal jeg sette deg opp på gravid på fs?
 
Gratulerer! :) Vi er heldige alle sammen
 
Gratulerer!
 
Så gøy! Gratulerer:)Jeg er 3+4 idag og regnet frem til termin en dag før deg med 22 april! Blir spennende å følge deg videre :)
 
Så gøy! Gratulerer:)Jeg er 3+4 idag og regnet frem til termin en dag før deg med 22 april! Blir spennende å følge deg videre :)
Så spennende :) :)
Jeg blir ikke helt klok på disse utregningene altså. Jeg er jo også 3+4 i dag :p
Men jeg hadde EL-smerter 28.juli - så jeg har brukt terminkalkulator hvor jeg har plottet inn den dagen. Eller tror du jeg skal skrive inn 29.juli :p
 
Gratulerer så mye :D
 
Back
Topp