Sier forsiktig hei....

Rafi

Glad i forumet
Jeg har hatt to dager med svake men tydelige tester. Har IKM i morgen, så forhåpentligvis blir den sterkere i morgen. Jeg har så lyst å ta en digitaltest etter jobb, for de er vel ganske så nøyaktig? Noen som vet?
Så jeg sier forsiktig hei til dere andre her inne, og håper jeg kan bli fast medlem her :)

Hei hei. Velkommen velkommen. jAD, DU KAN TRYGT DA EN DIG TEST I MORGEN HVIS DU HAR IKM DA. men du kan også ta den i kveld tenker jeg. Så den blir nok pos når du alt har hatt to svak men tydlige- Gratulerer med spiren :)

Takk for det [:)] jeg tipper jeg tar turen innom apoteket på vei hjem fra jobb. Var riktignok innom i går også, men kjøpte bare vanlig test [;)] Det føles liksom litt mere ekte om det står med store bokstaver at man er gravid...hehe

Hehe, ja jeg skjønner aksakt hva du mener. Jeg har selv tatt 7 stk. hehe. Men 3 av dem var neg, så det måte noen til for at det skulle overbevise meg. men jeg kjøpte også dig, å ta var det ingen tvil. Den skal jo egentlig ligge i 3 min, Det tok ikke 1 min en gang hos meg, så lyyyste det gravid. mot meg. Å det er en deilig følelse, du får det liksom bekreftet.

jeg tok en digital CB og en QR.
QR på ettermiddagen og CB på kvelden, klarte ikke å vente til morningen etter:P
begge positive med en gang.

Gratulerer så mye...[:D]

Har du fått svake pos nå så kan du fint ta en dig nå...Men lurt å vente til i morgen...

Har kjøpt digital test...men venter med den til i morgen tidlig. Men så skal det sies at jeg tok en billigstrimmel med en gang jeg kom hjem fra jobb, og det var en tydelig strek der ja. Så da håper jeg det lyser gravid mot meg i morgen tidlig [:D]
Endelig etter to år så ble det vår tur! Håper den sitter godt fast nå!

Gratulere så mye med spire [:)]

Spennende!
Høres ut som at du er smelt på tjukka! [;)]
Lykke til med testing i morgen!
Så hvisker jeg et stille gratulerer så lenge...[:D]

Gratulerer så mye med spiren i magen

og velkommen inn til oss februar jentene!

Gratulerer med baby i magen!!

Og velkommen til oss!

Tusen takk alle sammen [:D] håper at jeg kan endelig slappe av med en digital test i morgen tidlig som sier GRAVID. Bare sånn siste forsikring [;)]

Gratulerer så mye [:)]
Ja, det er betryggende å ta en digital test som ikke er mulig å misforstå.

Fikk en svak positiv test i går og litt sterkere i dag. Men jeg måtte teste med en digital og den lyste gravid.
SÅ din lyser nok gravid mot deg i morgen [:D]

Ja håper du har rett :) er så spent at jeg egentlig bare tenker at jeg burde legge meg å sove sånn at det blir morgen, og jeg kan teste [;)] hehe...alt for spennende dette....

Gratulerer med graviditeten og velkommen hit[:)]

Det var gode nyheter på digital testen :D den lyste gravid mot meg. Med ukeindikator som sa 1-2 uker. Så det stemmer bra det :D jeg er så glad. Nå er det bare å håpe at alt går bra!!!

Var det jeg visste. nok en gang gratulerer [:D] og velkommen hit[:D]

Takk [:D]  du hadde rett ja! Men det er noe med å få den bekreftelsen man trenger, uten å måtte tyde om man ser en strek eller ikke [;)]
Så nå bærer det avsted til Oslo på lang weekend. Blir ikke noe alkohol på den festen jeg skal på, men jeg er i lykkerus [;)] hehe....

Det blir faktisk en helt sommer uten alkohol på alle oss her inne [:D]
Kos deg i Oslo Rafi[:D]

Back
Topp