Sier du noe fint

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
... til noen på forumet hver dag?
Eller i hverdagen?

Jeg prøver, for alle trenger å høre noe fint. Eller lese, her på forumet :)

Før var jeg ikke bevisst på slikt, men nå synes jeg det ikke bare er en fin ting å gjøre for noen andre, men en fin ting å gjøre for meg selv også. For jeg blir glad av å gjøre andre glad.

Fremsnakking er viktig!

Du da?

Eller i hverdagen?

Før var jeg ikke bevisst på slikt, men nå synes jeg det ikke bare er en fin ting å gjøre for noen andre, men en fin ting å gjøre for meg selv også. For jeg blir glad av å gjøre andre glad.

Fremsnakking er viktig!

Du da?

Jeg prøver si noe fint til så mange som mulig :) ❤️ skjer kanskje ikke hver dag, men føler det skjer ganske ofte ;)

Elsker fremsnakking! :-) Å gi komplimenter og gode ord faller meg helt naturlig. Syns det er viktig å fokusere på det gode i folk flest.

Jeg liker å gå turer og prøver å hilse og smile til de jeg møter på min vei. Dessverre må jeg si at responsen er veldig dårlig. Jeg prøver å gjøre andres dag litt hyggeligere, men ender ofte opp med å bli litt deppa selv.. Selv om det ikke er personlig så er det kjedelig når du smiler til verden og den bare ser rart tilbake på deg.. :meh:

Jeg har lært med livet at du vet ikke hvor lenge du har noen. Da jeg mistet mamma var vi bestevenner siste gang vi pratet. Å jeg kan ikke forestille meg hvor stor steinen i magen hadde hvert. Om det siste vi gjorde var å krangle. Selv om det ikke er like lett bestandig prøver jeg alltid å slikkes fra venner å familie med en klem, ett glad i deg eller andre tegn på at jeg bryr meg. Jeg passer på å si noe fint når det er på sin plass.

Samtidig har jeg alltid jobbet i service yrker. Der jeg har direkte "hands on" kontakt med kundene. Å da synes jeg det er viktig å gi dem komplimenter når det er på sin plass. Det å få en "sur" kunde inn i butikken, som gikk igjen "lykkelig". Det er det beste med jobben!

Hmm... Ikke noe jeg er bevisst på. Men jeg er faktisk en ganske hyggelig person. Jeg smiler mye og kan smile og si hei til folk jeg ikke kjenner, eller bare vet hvem er. Jeg kan sikkert gi flere komplimenter, da, men jeg passer på å rose barna mye.

Jeg er nok ikle så flink til å gi komplimenter til andre, men jeg er en blid og hyggelig person.
Får mye tilbakemeldinger på jobb at jeg er så blid og selv når det stormer rundt meg. Så jeg gir alltid ett smil, selv om jeg ikke alltid får tilbake :)

Velger å tro at jeg gjør det :) er ihvertfall bevisst på det. Alle trenger vel noen positive ord :)

Flink å si fine ting til mini, men har nok litt å gå på når det gjelder andre rundt meg. :O

Jeg sier fine ting til mannen hver dag :)

Ja, jeg sier daglig noe fint til familie, kollegaer eller dere her inne:)
Vet hvor viktig det er å høre slikt!

Prøver i alle aspekter. Både på forum med gratulasjoner og klemmer der det trengs, roser ungen når han får til ting og med kollegaene når de gjør noe bra. Er dårligst på å rose samboeren...

Eller i hverdagen?

Fremsnakking er viktig!

Du da?

Kunne vært flinkere :( Men herved tar jeg utfordringen :)

Prøver å gjøre det, men kan alltids bli bedre. Veldig kjekt med en slik tråd som minner en på viktigheten av det :)

Jeg har lært med livet at du vet ikke hvor lenge du har noen. Da jeg mistet mamma var vi bestevenner siste gang vi pratet. Å jeg kan ikke forestille meg hvor stor steinen i magen hadde hvert. Om det siste vi gjorde var å krangle. Selv om det ikke er like lett bestandig prøver jeg alltid å slikkes fra venner å familie med en klem, ett glad i deg eller andre tegn på at jeg bryr meg. Jeg passer på å si noe fint når det er på sin plass.

Samtidig har jeg alltid jobbet i service yrker. Der jeg har direkte "hands on" kontakt med kundene. Å da synes jeg det er viktig å gi dem komplimenter når det er på sin plass. Det å få en "sur" kunde inn i butikken, som gikk igjen "lykkelig". Det er det beste med jobben!
Det er så viktig for man vet aldri hvor lenge man har hverandre nei.
Det å være hyggelig koster så lite :)

Back
Topp