Sier dere jeg eller vi...

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Når dere snakker om graviditeten ? For min og vår del blir det helt feil og si "vi er gravide ",det er jo kvinnen som er gravid ! Men begge er vordende foreldre. ;-) at andre mener noe annet er selvsagt helt i orden!

Eg seier eg er gravid og vi skal få unge/ bli foreldre :)

Alt etter som egentlig. Vi er jo gravide sammen, for vi venter barnet vårt. Men det er jeg som er gravid :P

VI er gravid!!! Man skulle tro det til tider. I mitt første svangerskap gikk mannen opp 10KG hahaha!!! men etter babyen kom, var han nede på normal igjen (hater den høye forbrenningen hans, ikke LITT misunnelig en gang hehe).
Han var også den som tisset mest da jeg gikk gravid første gang, så det var han som fikk mine tidlige symptomer for jeg hadde ingen LOL

VI er gravid!!! Man skulle tro det til tider. I mitt første svangerskap gikk mannen opp 10KG hahaha!!! men etter babyen kom, var han nede på normal igjen (hater den høye forbrenningen hans, ikke LITT misunnelig en gang hehe).
Han var også den som tisset mest da jeg gikk gravid første gang, så det var han som fikk mine tidlige symptomer for jeg hadde ingen LOL

Hahaha... Så bra :p

"Vi er gravide",kjæresten synes dette høres rart ut fordi det er jeg som er gravid, men jeg får meg ikke til å si "jeg er gravid".. Høres jo ut som at jeg er "alene" om det, så her i huset er vi gravide ;)

Jeg er gravid , men Jon har mest symptomer :D slik var det sist oxo :) han gikk opp 16 kg sist og jeg gikk opp ca 4 ;) hehe

Men vi sier vi venter en til <3

Jeg skjønner bare ikke hvordan folk kan si "Vi er gravide" :D hehe.. at noen gjør det er jo selvsagt helt greit,jeg bare får lyst til og starte en diskusjon hvergang siden jeg er uenig i uttalelsen :p hehehe... men jaggu godt vi er forskjellige og da! ;)

Back
Topp