Sier dere glad i eg eller elsker deg til barna?

Jeg sier begge deler, men bruker oftest "glad i deg". For meg er det like stort som jeg eøsker deg, og ikke ord jeg slenger ut til hvem som helst. Forteller frøkna at jeg er glad i henne daglig, mannen får det ikke like ofte.
 
Sier mest jeg er glad i deg og iblant elsker deg. Jeg og jentene haren greie der vi gir sleng kyss til hverandre og hehe❤️ De er 12 og 8 år
Hver kveld når de legger seg sier vi alltid god natt, sova godt, love you og glad i deg❤️
 
Jeg bruker å si begge deler og hver dag. Datteren min sier det også❤️
Viktigste for meg er at hun føler seg sett og elsket. Er ikke nok å bare høre ordene om man ikke føler seg elsket.

Jeg har ikke vokst opp med at det var vanlig å si, men jeg har likevel aldri følt det som noe tap. Har alltid visst likevel at foreldrene mine er veldig glad i meg. Søstrene mine begynte å si det til hverandre når vi var ungdommer.
Nå sier mammaen min det også både til meg og datteren min også, hun er blitt vant til det :)

Pappaen min blir brydd når jeg sier det til han, og min samboer er nok litt lik på det. De sier det aldri..
Men jeg vet begge er veldig glad i meg så det er ikke ordene som er det viktige egentlig. Jeg føler meg elsket❤️
 
Back
Topp