Sier dere glad i eg eller elsker deg til barna?

Kengu

Forumet er livet
VIP
jeg sier begge deler, for jeg elsker virkelig barnet mitt og derfor er det helt naturlig å si det
 
Begge deler :) Jeg virkelig elsker barna mine. Man sier jo «åh jeg elsker burger» eller «jeg elsker kaffe» :p Så hvorfor ikke elske barna sine?
 
Begge deler :)
 
Sier elsker deg til han hele tiden :)
 
Mest "elsker". Sies hver dag :)
 
Sier mest glad i, jeg sier sjelden at jeg elsker noen (eller noe) , mest kun til mannen, har aldri pleid å bruke det mye, for da har det for meg ikke like stor betydning.

Men det er hva jeg er vant med, tror aldri mine foreldre har sagt at de "elsker" meg, var alltid "glad i deg" vi brukte:)
 
Ja- hele tiden. Det sier barna mine til oss også :)
 
Elsker deg sier vi:Heartred største kjærligheten i verden, så det sies mange ganger hver dag:happy:
 
Begge deler, flere ganger hver dag ❤
 
Begge deler, hver eneste dag! Helt naturlig for meg.
Synes det er rart å ikke kunne si jeg elsker deg til barna, for de er de jeg elsker mest :)
 
Sier at jeg elsker de mange ganger hver dag. De får nok høre det oftere enn mannen stakkar.
 
Sier glad i, gsnske ofte om dagen også. Jeg elsker de selvsagt. Men jeg sier glad i.

Tror strengt talt aldri jeg har hørt mine foreldre si det en gang til meg eller oss unger.. Ikke noe klemmepersoner heller mamma og pappa da. Min farmor sa alltid hu var glad i meg da. :)
 
Back
Topp