Sier de navnet sitt?

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Kanskje mange av febbisene? Crazybaby har sagt "Sonne" en stund, men nå begynner det å bli mer og mer forståelig. Like søtt hver eneste gang. emoticon

Nei, tror ikke hun prøver å si det heller

hehehe nei ikke i nærheten engang, selv om hun sier utrolig mye annet..

Han sa noe som lignet for første gang i dag. Var vel tias tror jeg (heter jo Mathias) :)

Nei. sier fint lite. babler for det meste.

Ja, hun sier Malin. Eller, det er vel heller Ma-in hun sier da! 

Jepp! Hun sier sitt navn, og mange andre sitt navn, spessielt barna i barnehagen :)

Kaller seg Maja :) ikkje Maria..
men det er ikkje så ofte..
men ho lyer navnet sitt da :)

Nå må jeg bare le, men når vi spiste kveldsmat så vi på bilder og da sier hun: Ylva. Klart og tydelig. Tydelig at hun har hatt det innabords lenge for de fleste sier Yvla eller Ulva. 

hun sier "milie" eller "eeeemilie". mitt og sambo sitt og flere i barnehagen, til og med de som ikke er på hennes avdeling  ;P

men hun snakker mye!!!!! synger flere sanger, bæ bæ lille lam, lille peter edderkopp og sol sol kom igjen ++ feks kan hun hele. 

nå går det mye i "Eeemilie klare søl!"

*følte jeg skrøt mye nå* :P haha

hun sier miiiina eller miiiilie  trykk på IIIIIIIIII :D hehe.. så herlig :) 

Gullet har jo ikke det letteste navnet å si, så det går i Fegikk,  he he he!! 
Funker bra det, he he! Men han kan si navnene på alle barna og ansatte i barnehagen da :) 

Ariana skrev:
Jepp! Hun sier sitt navn, og mange andre sitt navn, spessielt barna i barnehagen :)

nop :P

Nei, sier ingen navn. Verken til barna på avdelingen, de ansatte eller andre.

Gøy å se hvor forskjellig de utvikler seg, og det er som Trone skriver også, noen har vanskeligere navn å uttale enn andre. emoticon

Har sagt navnet sitt ganske lenge, men det er og det eneste navnet hun sier. Enkelt og greit navn mia.

Back
Topp