Siden vi snakker om klær....

Super søt. Skulle hatt en liten herremann som kunne gått med sånt ;)

Fint til 17. mai?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

åååå så søt :D hehe.. men tror samboer hadde knekt sammen av latter, om jeg hadde kledd lillebror sånn:oops: (vi har ikke så lik smak i klær:P )

Åhhh,fint!:) Kunne jeg lettt kledd veslegutt her opp i:)
Her blander ikke mannen seg opp i hva jeg kjøper av klær til han, han bare kler på han av og til:)

Så søt dress :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Åhhh,fint!:) Kunne jeg lettt kledd veslegutt her opp i:)
Her blander ikke mannen seg opp i hva jeg kjøper av klær til han, han bare kler på han av og til:)

Haha her bare finner han det som måtte ligge øverst av body og bukse/strømpebukse :P men lar meg kjøpe/kle på det jeg vil da.. men ikke uten kommentarer:P hehe..

Haha her bare finner han det som måtte ligge øverst av body og bukse/strømpebukse :p men lar meg kjøpe/kle på det jeg vil da.. men ikke uten kommentarer:p hehe..

Hender det kommer et par kommentarer av og til her også. "Hva skal han med den der,han har jo nesten lik fra før", " den der må ha vært dyr!?":P

Hender det kommer et par kommentarer av og til her også. "Hva skal han med den der,han har jo nesten lik fra før", " den der må ha vært dyr!?":p

Han har dog gitt opp å ta knekken på shoppegalskapen min:P

Hender det kommer et par kommentarer av og til her også. "Hva skal han med den der,han har jo nesten lik fra før", " den der må ha vært dyr!?":P

Hahaha.. ja samme kommer det herfra:P og "har han/hun bruk for den?" Haha akkurat som om man kjøper KUN det nødvendige:P hihi

Hehe morsomt å lese samtalene deres. Jeg er nett som mannfolka deres. Og mormoren hennes vil kjøpe og kjøpe, og jeg sier trenger ikke/unødvendig/for dyrt.. Hehe!

Hehe morsomt å lese samtalene deres. Jeg er nett som mannfolka deres. Og mormoren hennes vil kjøpe og kjøpe, og jeg sier trenger ikke/unødvendig/for dyrt.. Hehe!

Haha morsomt da :D men er greit å ha en i huset som er sånn:D:P for ellers hadde det faktisk blitt myyyye sløseri ;)

Haha morsomt da :D men er greit å ha en i huset som er sånn:D:P for ellers hadde det faktisk blitt myyyye sløseri ;)

Back
Topp