siden strenge-monica er på plass...

Trillemor82

Forumet er livet
..så skal hun få tråden sin... men... jeg hakke noe å skrive om.. annet enn at jeg irriterer meg over at jeg på død og liv skulle støpe negler forleden for å føle meg mer vel.... men jeg klarer jo ikke skrive... haha[:D][:D]

Hehe, er ikke så lett å skrive med lange negler men det går på en måte. Tar litt tid å venne seg te det.

Har jeg fortalt om den ferien hvor jeg klarte å spare til lange negler? Tilbake på jobb skulle jeg skrive et langt notat på pc'n, og jeg er ganske dreven i touch, så jeg ser ikke på tastene eller skjermen når jeg skriver, og jeg hadde skrevet en hel side før jeg så opp og oppdaget at jeg stort sett hadde trykket på tasteradden over det jeg skulle og alt var helt uforståelig! [:'(]

Ellers har jeg dårlige erfaringer med støpenegler - fikk støpt til bryllupet, og de løsnet i kantene etter bare noen dager, så jeg dro dem av, men neglene under var jo slipt ned for å få feste, så nå var de tynne og myke, og alt gjorde vondt

Ikke så behagelig å sitte neglemodell med brukken fing heller....[8|]

ORIGINAL: Actrine

Ikke så behagelig å sitte neglemodell med brukken fing heller....[8|]

Har du gjort det??

ORIGINAL: lenemor

Har jeg fortalt om den ferien hvor jeg klarte å spare til lange negler? Tilbake på jobb skulle jeg skrive et langt notat på pc'n, og jeg er ganske dreven i touch, så jeg ser ikke på tastene eller skjermen når jeg skriver, og jeg hadde skrevet en hel side før jeg så opp og oppdaget at jeg stort sett hadde trykket på tasteradden over det jeg skulle og alt var helt uforståelig! [:'(]

Måtte gapskratte litt her jeg.[:D]

Hva ser du på når du skriver på pcen?

Den gangen satt jeg jo og fulgte med på det jeg skrev av fra - et referat, en oversettelse jeg jobbet med, eller hva det nå var. Ellers kan jeg sitte og se på tv, kikke ut vinduet, etc. Når jeg sitter her og skriver har jeg for eksempel tv på, så jeg sitter og følger med på noe der mens jeg skriver.

Back
Topp