Siden NAV er så vanskelige

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
så sier jeg ja til den lille jobben på Kid Interiør[;)]

Tror ikke jeg får dagpenger(NAV mannen jeg snakket med var trøtt og sliten så han sa jeg bare måtte søke å se!) Og klokken var ikke 11 engang! Så da sier jeg ja til jobben og får kommet meg i jobb med engang[:D] Vil ikke satse på noe dagpenger eller hjelp fra NAV, for jeg trenger å tjene opp rett til permisjonspenger.

Så får jeg søke på andre jobber mens jeg har den lille jobben[:)]

litt jobb er bedre en ingen jobb, og nav kan du dra ned i DO for meg [:'(] 

ORIGINAL: FruStina

litt jobb er bedre en ingen jobb, og nav kan du dra ned i DO for meg [:'(] 

Ja, det tenker jeg også. Litt jobb er bedre enn ingenting, kan være jeg får jobbe 40%. Skal søke på en annen jobb, men de trenger ikke folk før i slutten av Juli[&:]Da viser nok magen min...

Jeg gikk dit for jeg ville ha svar, men neida...han mannen hadde en slitsom dag på jobb og orket ikke tenke gjennom alt og se om det var stor sjangs for at jeg har rett på det! Klokken var 10.30.

desverre veldig TYPISK nav, var jo en som stilte opp på kontoret der for å få hjelp, for han fikk det ikke over telefon, kom til skranken og fikk beskjeden : gå hjem og ring....det går bare ikke ann !!!!

jeg har vært sykemeldt siden 15 februar og enda ikke fått sykepenger, de får rett og slett ikke finger ut av ræva føler jeg, alltid når det har hatt med nav å gjøre er det en kamp, ikke rart folk ikke orker....og det er egentlig veldig feil.

Men om du har rett på dagpenger så søk likevel, for så lenge du har redusert arbeidstid med 50% så har du rett på dagpenger, så jobber du 40% vil du ha krav på resten i dagpenger. Så søk, ikke la de slippe unna

desverre veldig TYPISK nav, var jo en som stilte opp på kontoret der for å få hjelp, for han fikk det ikke over telefon, kom til skranken og fikk beskjeden : gå hjem og ring....det går bare ikke ann !!!!

jeg har vært sykemeldt siden 15 februar og enda ikke fått sykepenger, de får rett og slett ikke finger ut av ræva føler jeg, alltid når det har hatt med nav å gjøre er det en kamp, ikke rart folk ikke orker....og det er egentlig veldig feil.

Men om du har rett på dagpenger så søk likevel, for så lenge du har redusert arbeidstid med 50% så har du rett på dagpenger, så jobber du 40% vil du ha krav på resten i dagpenger. Så søk, ikke la de slippe unna

Det er sant, men jeg må også si ja til at jeg er villig til å flytte til f.eks. Haugesund og ta en jobb der. Og det kan jeg ikke. Så jeg er ikke reell arbeidsøker pga. det mente han[:'(].

bare signer og ta det problemet om det skulle dukke opp, jeg hadde aldri flyttet selv, pga. sønn og mann, så den diskusjonen hadde jeg tatt om den problemstillingen skulle komme, noe de sjeldent gjør.

bare signer og ta det problemet om det skulle dukke opp, jeg hadde aldri flyttet selv, pga. sønn og mann, så den diskusjonen hadde jeg tatt om den problemstillingen skulle komme, noe de sjeldent gjør.

Ok, ja jeg skal søke tror jeg så får jeg se hva som skjer[;)]

Nei de er helt håpløse på nav[:@][:@]
Så sikkert like greit å begynne å jobbe litt, så gratulerer med ny jobb[:)]
så krysser vi fingrene for at du får en annen jobb med litt høyrere stilling[:D]

eller at de rett og slett blir så gald i deg på kid at de vil beholde deg og gi deg 100%[:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

Nei de er helt håpløse på nav[:@][:@]
Så sikkert like greit å begynne å jobbe litt, så gratulerer med ny jobb[:)]
så krysser vi fingrene for at du får en annen jobb med litt høyrere stilling[:D]

eller at de rett og slett blir så gald i deg på kid at de vil beholde deg og gi deg 100%[:D]

Ja, det er nok det[:)] Takk[:D]
Jeg skal søke på en til jobb, som pedagogisk medarbeider i bhg. Er jo det jeg egentlig vil[:D]

Men det hadde vært greit ja med 100% på Kid også[:)]

Gratulerer med jobb![:D] Litt er bedre enn ikkeno og d kan jo bli mere etter hvert[:)]

Gruer meg til å stifte bekjentskap med NAV....høres ut som d fort kan bli magesår[&:]

ORIGINAL: vinternurk

Gratulerer med jobb![:D] Litt er bedre enn ikkeno og d kan jo bli mere etter hvert[:)]

Gruer meg til å stifte bekjentskap med NAV....høres ut som d fort kan bli magesår[&:]

takk[:D] Ja, det er sant[:)]

Har ikke hatt noe tull før, men nå var han jeg snakket med bare teit[:'(]

En jobb er en jobb :) Alt for å få penger så man har litt å leve av enn det lille man får av NAV! You go girl!

Back
Topp