Siden jeg kjeder meg..

Jeg er 38 og mannen 48( ugh, vi er visst ikke 20 lenger...). Jeg er leder i en Barnebolig og mannen direktør i oljebransjen. Vi har vært sammen i 8 år og gift i ett. Vi har prøvd siden 2012 og kom i gang med icsi på riksen i 2013 da det viste seg at mannen har få svømmere. På 3 innsett ble jeg gravid, men dessverre utenfor livmor. Ble så gravid igjen på neste frys som ble til gutten vår som nå er 9 mnd:) Skal i gang med søskenforsøk(frys) i februar!

Last edited:
For en solskinnshistorie! Eller ihvertfall slutten på historien :p
Herlig at det kan gå an til tross for mye hindringer. Gratulerer forresten! Krysser alt som krysses kan for at spiren klorer seg godt fast :D
Ja her krysses både armer og bein for tiden :D
Tusen takk :happy: :Heartred

Så koselig tråd :)
Jeg er 32 år og mannen er 39 år. Prøvd siden november 2013. Visste at jeg ikke kunne bli gravid av meg selv så tok kontakt med gynekolog for å sjekke om alt var bra. Fikk aldri positiv El test. Fant ut at jeg hadde eggløsning forstyrrelse. Ble satt på pergotime, fikk kun eggløsning en gang etter 3-4 kur. Det ble påvist en tett eggleder. Mannen er helt frisk. Har hatt en negativ ivf forsøk på riksen. Skal ha neste i februar :)
Godt å lese om alle som har lykkes og lese om alle de sterke damene som holder på. :)

Er 36 år, har forsøkt i ett år med samboeren, han flyttet ut i høst så nå går jeg for ivf alene i Danmark/ maigaard klinikken. Har brukt siste tid på å prøve å skjønne hvordan jeg skal velge donor, tror jeg endelig har bestemt meg nå- hurra! Gleder meg til januar og kort protokoll. Krysser fingrer for alle.

jeg er 27 og mannen er 32, vi har vært sammen i snart syv år <3
ble gravid i 2010, men dette endte i en SA. Vi prøvde ikke aktivt det første året etterpå, da graviditeten var ikke planlagt.. men vi kjente da at barn vil vi ha sammen :) i 2012 oppsøkte jeg lege og han fant ingenting galt med noen av oss. fikk derfor to enkle pergokurer og beskjed om å ta kontakt om noe ikke skjedde. ingenting skjedde, men orket ikke å dra tilbake til han gynekologen! utidig mann :p så i 2013 oppsøkte jeg en privatklinikk og fikk deretter henvising i fra fastlegen. oppdaget da at jeg har pco.
fikk da nye pergokurer, og gikk på 4 dobble og 3 tripple pergokurer før og etter henvisning til st.olavs ble sendt..
første forsøk ble avbrutt pga understimulering! andre gangen ble jeg overstimulert og fikk totalfrys! 28 egg ut, endte med 2 todagers og 5 blasto på frys :) innsett i juli, endte i exu og operasjon, skal ha andre fryseinnsett på tirsdag! er så spent!

ble litt mye dette her, men har visst en lang historie :p hehehe!

jeg er 27 og mannen er 32, vi har vært sammen i snart syv år <3
ble gravid i 2010, men dette endte i en SA. Vi prøvde ikke aktivt det første året etterpå, da graviditeten var ikke planlagt.. men vi kjente da at barn vil vi ha sammen :) i 2012 oppsøkte jeg lege og han fant ingenting galt med noen av oss. fikk derfor to enkle pergokurer og beskjed om å ta kontakt om noe ikke skjedde. ingenting skjedde, men orket ikke å dra tilbake til han gynekologen! utidig mann :p så i 2013 oppsøkte jeg en privatklinikk og fikk deretter henvising i fra fastlegen. oppdaget da at jeg har pco.
fikk da nye pergokurer, og gikk på 4 dobble og 3 tripple pergokurer før og etter henvisning til st.olavs ble sendt..
første forsøk ble avbrutt pga understimulering! andre gangen ble jeg overstimulert og fikk totalfrys! 28 egg ut, endte med 2 todagers og 5 blasto på frys :) innsett i juli, endte i exu og operasjon, skal ha andre fryseinnsett på tirsdag! er så spent!

ble litt mye dette her, men har visst en lang historie :p hehehe!

Lykke til med frys! Høres ut som dere har hatt en lang vei! Håper dere når målet nå:)

Back
Topp