Siden ingen andre gjør det...

lenemor

Forumet er livet
så får jeg feire meg selv da....

Jeg har nemlig passert 6.400 innlegg i dag!

WOW!! GRATTIS[:D]

å her sitter jeg med usle 700[:)]

oj, har visst passert 800[:)]

Tusen, tusen takk alle sammen... *falsk beskjeden* [:D]

Oj som du har skrevet! Gratulerer!

oi, var og sjekket på medlemslista nå, og jeg ligger på 14. plass over medlemmer med flest innlegg.... men så har jeg vært her i 3/4 år også da!

ORIGINAL: lenemor

oi, var og sjekket på medlemslista nå, og jeg ligger på 14. plass over medlemmer med flest innlegg.... men så har jeg vært her i 3/4 år også da!

GRATULERER!![:D]  Har vært her en stund jeg og, men er først nå i det siste at jeg har begynt å svare på innlegg.
Regner med det kommer mange flere innlegg fra deg i tiden som kommer[:D]

ORIGINAL: Pelota

ORIGINAL: lenemor

GRATULERER!![:D]  Har vært her en stund jeg og, men er først nå i det siste at jeg har begynt å svare på innlegg.
Regner med det kommer mange flere innlegg fra deg i tiden som kommer[:D]

Oi, ja du har vært her lenger enn meg du Pelota, men jeg var ikke så blyg jeg - jeg heiv meg rett ut i det... tenk, det er bare 9-10 måneder siden, men da jeg meldte meg inn her var jeg ikke prøver ennå engang!

Ja, jeg bøyer meg i støvet..!!
Gleder oss til de neste 6.400!! [:D]

ORIGINAL: malrodien

OMG!! stakkars du må da ha blemmer på fingertuppene

Jeg har jobbet på kontor i 10 år jeg, så jeg mestrer touch... og jeg har vel trevler på fingertuppene etter alle de årene ved pc'n [;)]

ORIGINAL: sillje

Gratulerer så masse!! Tror du må ha rekorden her inne!! Vet du om noen som har flere innlegg????

det er 13 stykker som har flere innlegg enn meg her inne på bv...

Back
Topp