Siden det var så masse snakk om navn

Synes Linus er fint :D Men Viljar blir nok litt for spes for meg ;)

Mayamo skrev:

Oppdrag Nemo skrev:

LillianneLie skrev:
Skal være ærlig siden du spør; jeg synes Viljar er...ok, men liker ikke Linus.

Enig.
Og de passer absolutt ikke sammen.

Blir egentlig litt satt ut av hvordan folk velger å ordlegge seg. Spesielt etter hva TS sa om opprinnelsen til navnet. Jeg vet at TS spør om folks mening, men noen er unødvendig krasse synes jeg.

neida sånn tenker ikke jeg :) 
Vi er veldig fornøyd med våre navnevalg, og syns barna passer til navnene sine. 
Har vært så lenge på babyverden at dersom jeg ikke turde/taklet å høre folks ærlige mening hadde jeg aldri laget tråden. jeg syns det er fint at folk har forskjellig mening, og det er mange navn her inne som jeg aldri kunne brukt på mine barn. 

Nydelige navn begge to, men synes Linus er finest! :)

2x 24November skrev:

Mayamo skrev:

Oppdrag Nemo skrev:

LillianneLie skrev:
Skal være ærlig siden du spør; jeg synes Viljar er...ok, men liker ikke Linus.

Enig.
Og de passer absolutt ikke sammen.

Blir egentlig litt satt ut av hvordan folk velger å ordlegge seg. Spesielt etter hva TS sa om opprinnelsen til navnet. Jeg vet at TS spør om folks mening, men noen er unødvendig krasse synes jeg.

neida sånn tenker ikke jeg :) 
Vi er veldig fornøyd med våre navnevalg, og syns barna passer til navnene sine. 
Har vært så lenge på babyverden at dersom jeg ikke turde/taklet å høre folks ærlige mening hadde jeg aldri laget tråden. jeg syns det er fint at folk har forskjellig mening, og det er mange navn her inne som jeg aldri kunne brukt på mine barn. 

kanskje bare jeg som ikke er garvet nok enda

Back
Topp