Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir gjerne med på hemmelig venn men jeg vil ikke lage tråd. Aldri vært med på det før og vet ikke hvordan det organiseres Men ja, alle de som klager bør komme på banen. Er så demotiverende med så mye klaging for oss andre som trives her det ble klaget så mye på termintråden også, men ingen tok over den heller.. Ender med at vi ikke har noen... Kjedelig synes jeg..Hva om alle som syntes det er stille, tar tak?;-) Hvis alle bidrar litt, blir det fort litt mere liv Bare smell på med leker og spørsmål Og om noen melder seg frivillig til å starte opp en hemmelig venn tråd eller lignende?
Jeg vet heller ikke hvordan det organiseres;-) Derfor jeg spør om noen andre vil Jeg trives Veødig godt her inne jeg også, men må jo si at hver dag jeg logger på, er det ikke mye som har skjedd siden forige gangBlir gjerne med på hemmelig venn men jeg vil ikke lage tråd. Aldri vært med på det før og vet ikke hvordan det organiseres Men ja, alle de som klager bør komme på banen. Er så demotiverende med så mye klaging for oss andre som trives her det ble klaget så mye på termintråden også, men ingen tok over den heller.. Kjedelig synes jeg..
det ble klaget så mye på termintråden også, men ingen tok over den heller.. Ender med at vi ikke har noen... Kjedelig synes jeg..
Aha, den på skjult var ukjent for meg. Den som popper opp og ned på åpen side er den jeg laget for lenge siden, men jeg trakk meg fra oppdraget grunnet "problemet" rundt noen damer med SA. Skjønte ikke poenget med å lage ny pga det, hvis folk ser navnet på listen til de som har mistet går det an å tipse videre om det..Ehh, jeg moder en termintråd... riktignok på skjult, men... men så en termintråd her senest i dag. Mitt sukk er at de færreste har svart.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Bra intiativ!!Jeg kan godt arrangere hemmelig venn. Om noen har noen preferanset, eller måter det pleier å gjøres på her inne, tips neg gjerne. Hvis ikke bruker jeg måten jeg er vant til fra hobbyforum
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk