Siden det er så stille...

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Flere som vil være med på å ha f.eks hemmelig venn? Flere "leker"? Eller lignende? Kom med forslag!!:-)

Veldig gjerne, men da må noen ta tak, vi snakka jo om det i to måneder før jul ;)

Hva om alle som syntes det er stille, tar tak?;-) Hvis alle bidrar litt, blir det fort litt mere liv:-) Bare smell på med leker og spørsmål:-) Og om noen melder seg frivillig til å starte opp en hemmelig venn tråd eller lignende?:-)

Hva om alle som syntes det er stille, tar tak?;-) Hvis alle bidrar litt, blir det fort litt mere liv:-) Bare smell på med leker og spørsmål:-) Og om noen melder seg frivillig til å starte opp en hemmelig venn tråd eller lignende?:-)
Blir gjerne med på hemmelig venn men jeg vil ikke lage tråd. Aldri vært med på det før og vet ikke hvordan det organiseres :p Men ja, alle de som klager bør komme på banen. Er så demotiverende med så mye klaging for oss andre som trives her :p det ble klaget så mye på termintråden også, men ingen tok over den heller.. Ender med at vi ikke har noen... Kjedelig synes jeg..

Blir gjerne med på hemmelig venn men jeg vil ikke lage tråd. Aldri vært med på det før og vet ikke hvordan det organiseres :p Men ja, alle de som klager bør komme på banen. Er så demotiverende med så mye klaging for oss andre som trives her :p det ble klaget så mye på termintråden også, men ingen tok over den heller.. Kjedelig synes jeg..
Jeg vet heller ikke hvordan det organiseres;-) Derfor jeg spør om noen andre vil:-) Jeg trives Veødig godt her inne jeg også, men må jo si at hver dag jeg logger på, er det ikke mye som har skjedd siden forige gang:-p

Jeg kan godt arrangere hemmelig venn. Om noen har noen preferanset, eller måter det pleier å gjøres på her inne, tips neg gjerne. Hvis ikke bruker jeg måten jeg er vant til fra hobbyforum :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

det ble klaget så mye på termintråden også, men ingen tok over den heller.. Ender med at vi ikke har noen... Kjedelig synes jeg..

Ehh, jeg moder en termintråd... riktignok på skjult, men... men så en termintråd her senest i dag. Mitt sukk er at de færreste har svart.

Ehh, jeg moder en termintråd... riktignok på skjult, men... men så en termintråd her senest i dag. Mitt sukk er at de færreste har svart.

Aha, den på skjult var ukjent for meg. Den som popper opp og ned på åpen side er den jeg laget for lenge siden, men jeg trakk meg fra oppdraget grunnet "problemet" rundt noen damer med SA. Skjønte ikke poenget med å lage ny pga det, hvis folk ser navnet på listen til de som har mistet går det an å tipse videre om det..

Kjempefint hvis det er en funksjonell ny tråd, da lukker jeg glidelåsen :)

Problemet er jo at "min" ikke er så funksjonell, da det er få som har postet. Og ser at det blir så mange tråder, ulike med termin, kjønn, sted og sånn. Liker å samle litt jeg ;)

Hva er egentlig problemet med din tråd? Har ikke fått det med meg.

Jeg kan godt arrangere hemmelig venn. Om noen har noen preferanset, eller måter det pleier å gjøres på her inne, tips neg gjerne. Hvis ikke bruker jeg måten jeg er vant til fra hobbyforum :)

Bra intiativ!!:-):-)

Back
Topp