Siden det er mannen som

Vand

Forumet er livet
kjører og henter E i bhg hver dag, klarer jeg ikke å holde meg helt oppdatert på ting og tang..............

OG DET ER PLANLEGGINGSDAG I MORGEN! [:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][&:][&:]¨

Jadda.......................................[:@][:@][:@]

Får bare håpe mamma ikke skal jobbe i morgen, hvis ikke så er vi in deep shit[&:][8D]

oooy den er lei..[:o] men har dere ikke sånn bhg kallender.. årsplan heter det[8D] 

Jooo... men den ligger en plass......................... borte....... en plass! [8D]

De er så flinke å henge opp oppslag i bhg, så jeg har aldri brukt den. Men nå ser jeg jo at jeg må kanskje finne frem årsplanen! [;)]

Men mannen BURDE VIRKELIG klare å få med seg sånt mener jeg![:@]

Hehe... Tyyypisk..[8D]

Vi har planleggingsdag i dag!![:)]
Får mail av bhg 1 gang i mnd så holder meg oppdatert med den[:)]

ORIGINAL: Vand

Jooo... men den ligger en plass......................... borte....... en plass! [8D]

De er så flinke å henge opp oppslag i bhg, så jeg har aldri brukt den. Men nå ser jeg jo at jeg må kanskje finne frem årsplanen! [;)]

Men mannen BURDE VIRKELIG klare å få med seg sånt mener jeg![:@]

din mann er ikke den eneste som sliter med å få med seg ting...[8|] jeg er alltid den som henter så her er det ingen problem[:)]
men vi får sms, bhg "avis", står på hjemmesiden dems, skrevet på tavla i gangen,  det blir sagt i fra når vi henter men det er dagen før da også har vi årsplan så her er vi egentlig litt bortskjemt har jeg funnet ut[:)]

Back
Topp