Siden det er fredag :) Hvilken sjokolade liker du best?

jentami*

Elsker forumet
Lager ingen avstemmning for det er jo så sinnsykt mange varianter.

Jeg har nok en svakhet for snickers og porøs melkesjokolade.
Ellers veldig glad i ren sjokolade.

Synes melkedrøm med bringebær er veldig god, men den er sååå mektig (og såå mange kalorier)..

Let me know!

Uff, vanskelig.
Smash scorer høyt.
Men jeg troooor posen med Daim Krisp er øverst, i allefall for øyeblikket.

All sjokolade som ikke smaker av frukt, bær eller mint, sånn ca. Og så er jeg ikke noe glad i mørk sjokolade.

Toffefee er nydelig, i den grad vi teller det som sjokolade? Så er jeg veldig glad i Japp med hasselnøtter, og vanlig melkesjokolade eller melkesjokolade med daim eller kvikklunsj. Så er den Melkedrøm med sånn krokanbiter i eller hva den heter, den er veldig god. Og Bergene melk med Smørbukk. Og Kinder Maxi. Og Smash!

I could go on forever...

hvit sjokolade og toffefee!! (men jeg tar ut nøtta) :P 

ellers syns jeg smil, melkesjokolade, kinakuler, lion og topris :)

toneany skrev:
All sjokolade som ikke smaker av frukt, bær eller mint, sånn ca. Og så er jeg ikke noe glad i mørk sjokolade.

Toffefee er nydelig, i den grad vi teller det som sjokolade? Så er jeg veldig glad i Japp med hasselnøtter, og vanlig melkesjokolade eller melkesjokolade med daim eller kvikklunsj. Så er den Melkedrøm med sånn krokanbiter i eller hva den heter, den er veldig god. Og Bergene melk med Smørbukk. Og Kinder Maxi. Og Smash!

I could go on forever...

Ja, kvikklunsj er GODT!

Jeg har nøtte allergi, dvs. mot halssel og valnøtter så derfor får jeg ikke smakt på alt :p
men det er kanskje bra?

LittleMonkey skrev:

MMmmh, har akkurat spist en slik faktisk! :9
Den ligger rimelig høyt på lista mi.. sammen med hundrevis av andre! hehe.. cuba, smash, krokanrull, caramello, toblerone, sportlunch, troika, FREIA melkesjokolade (både vanlig og porøs), crispo, og spesial (sånn smågodt bit med nougat inni) er vel det som slår meg sånn umiddelbart som favoritter! ;P

ååååh nå kunne jeg virkelig ønske jeg hadde mer enn et tomt kinder maxi papir her! :(

Jeg har en svakhet for Kinderegg <3
Sitter faktisk med en 3pk med kinderegg på siden av meg nå :D

Kinakuler, stratos og kinder ;D

for øyeblikket så er det smørbukk stang som er i nidar sin nye pose...

Vanlig freia melkesjokolade, og den 70% kakao-sjokoladen

Spesial (løsvekt)..Mmmmmmm emoticon

Skal vi se, øverst på min liste ligger Troika, Milky Way og Kindersjokolade :-D

Herlighet, mye enklere å nevne sjokoladen jeg /ikke/ liker..... Ehm.. ja. Sjokolade med rosiner eller lakris. Ellers er jeg sjokoholiker, og alt går ned, favoritten er mange!

Back
Topp