siden dere kjeder dere...

MNJ

Elsker forumet
...og siden jeg har last-minute-ångest...:

Har spurt før, men spør igjen...

Har alltid vært blond, men har leeeeeeeenge hatt lyst å farge håret mørkt! Nå skal jeg snart gjøre det (hos frisør) og har litt doubts...kommer jeg til å kle det? Hvor mørkt kan jeg ha det? Vil ikke ha lysebrunt, for når jeg først skal farge det, skal det FARGES tenker jeg![:D]

Men ja...gi meg litt idéer og tanker og feedback![:)]

*poff*

tror du hadde kledd mørkt hår, kanskje en dyp mahogney, da blir du ikkje blek[;)]

eg tror ikkje du hadde kledd brunt hår men tror du hadde kledd veldig godt mørkeblondt.. me nåke mørke å lyse striper i

Hmm...hvordan blir Mahogny?

ORIGINAL: Junemamma

eg tror ikkje du hadde kledd brunt hår men tror du hadde kledd veldig godt mørkeblondt.. me nåke mørke å lyse striper i

Men mørkeblond høres så...ingen-farge-aktig-ut![&:] Føler liksom at det må være enten eller![8D]

mahogny e en veldig mørk brunfarge me litt rødskjær i, det gir farge te ansiktet i motsettning te mange andre farger som stjeler farge fra ansiktet...

ORIGINAL: dronningmia

ORIGINAL: Junemamma

Men mørkeblond høres så...ingen-farge-aktig-ut![&:] Føler liksom at det må være enten eller![8D]
eg e mørkeblond og har et par lyse striper.. føles som håret e grått....

ORIGINAL: charlotte88

mahogny e en veldig mørk brunfarge me litt rødskjær i, det gir farge te ansiktet i motsettning te mange andre farger som stjeler farge fra ansiktet...

Det kunne jeg ha tenkt meg! Egentlig vil jeg nemlig ha rødt, men det tør jeg ikke![:D]
Hehe, skal ha med psykisk støtte til frisørsalongen...[:D]

Back
Topp