Sidebord til sofaen

*Kjærlighet2*

Glad i forumet
Noen som vil legge ut bilde av bordet dere har ved siden av sofaen? er på jakt, men finner ikke ut hvilket jeg skal velge[:D]

Vi har ikke nå. Men hadde Lack fra ikea.... http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20011413

I kjellerstuen har vi Bombay...

Flere?[:)]

Jeg malte nettopp dette bordet. Det får stå der i vente på at drømmebordet dukker opp[:D] Liker størrelsen på det og at det er en praktisk hylle under,men vil gjerne ha noen nytt ja..

Jeg har Liatorp fra Ikea.. veldig fornøyd[:)] Passer akkurat inn mellom sofa og veggen[:D]

ORIGINAL: Katrineisabell

Jeg malte nettopp dette bordet. Det får stå der i vente på at drømmebordet dukker opp[:D] Liker størrelsen på det og at det er en praktisk hylle under,men vil gjerne ha noen nytt ja..

Den var KNALLFINT da! Ikke sånn som alle andre har...[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Katrineisabell

Den var KNALLFINT da! Ikke sånn som alle andre har...[:D]

Ja det har blitt bedre med tiden[:)] Det var nemlig i stygg furu før[X(] Hadde det på kjøkkenet som avlastningsbord ved siden av slagbenken,men så kastet vi nesten alt på kjøkkenet og da skulle jeg egentlig kaste dette også. Heldigvis lot jeg det bli,for det er så tomt uten bord..
Det passer jo egentlig inn sånn siden vi bor på bondegård,men jeg vil nok ha noe annet ja[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg har Liatorp fra Ikea.. veldig fornøyd[:)] Passer akkurat inn mellom sofa og veggen[:D]

Dette var jo veldig fint!!![:)]

Back
Topp