Sicily

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Planlegger du fortsatt hjemmefødsel ?
Og i såfall har du avtalt med jordmor ?
Syns det virker utrolig spennende ut med hjemmefødsel[:)]

Du har spurt meg før for ikke så lenge siden. [:)]

Nei, jeg skal ikke det. Jeg bor så nært sykehuset at det ble mer pes enn kos fant jeg vel ut til slutt. Får være hjemme mesteparten av tiden uansett, så.. Også liker jeg ikke jordmødre. Likte ikke tanken på å gå til kontroll enn noen andre enn fastlegen min.

ORIGINAL: Sicily

Du har spurt meg før for ikke så lenge siden. [:)]

Nei, jeg skal ikke det. Jeg bor så nært sykehuset at det ble mer pes enn kos fant jeg vel ut til slutt. Får være hjemme mesteparten av tiden uansett, så.. Også liker jeg ikke jordmødre. Likte ikke tanken på å gå til kontroll enn noen andre enn fastlegen min.

Har jeg??
Beklager maset mitt hehe, har skikkelig gullfisk-hukommelse for tiden [&:]

Da kan du jo oppleve mesteparten av fødselen hjemme, og dra bort på føden når du kjenner det nærmer seg [:)] Lurt, så slipper du alt sølet hjemme....

Jeg vurderer hjemmefødsel. Har fått tilbud om det hos jordmor, og har veldig lyst til det. Gubben er imidlertid ikke helt gira på det, og jeg vet ikke hvordan ongene (9 og 12 år) vil reagere.

ORIGINAL: baha

Jeg vurderer hjemmefødsel. Har fått tilbud om det hos jordmor, og har veldig lyst til det. Gubben er imidlertid ikke helt gira på det, og jeg vet ikke hvordan ongene (9 og 12 år) vil reagere.

Hadde IKKE hatt ungene hjemme, nei.. [&:]

Back
Topp