Sicily!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Så på bildene i den bryllupstråden.. Den jakka/kåpa du hadde på deg, var det noe privat, eller hørte det til kjolen liksom?
Jeg vil gifte meg en kald plass serru, så da må jeg ha evt kåpe eller noe, som må bli fint over brudekjolen.. [:D]
Og nei, har ikke konkrete planer eller noe konkret kjole enda.. Bare lurer, for den så veldig fin ut! [:)]

Det er en kåpe jeg hadde fra før. [:)] Bare renset den. En designerkåpe som var skrekkelig dyr til og med på opphørssalg. [8D] Men en klassiker som ikke går av moten. [;)]

Aaah... Okei.. Men de har vel sikkert muligheter for å hjelpe meg med det når jeg en gang skal skaffe meg kjole.. [8D][:D]
Takk for svar.. Og dere var forresten veldig fine på bildene! [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Aaah... Okei.. Men de har vel sikkert muligheter for å hjelpe meg med det når jeg en gang skal skaffe meg kjole.. [8D][:D]
Takk for svar.. Og dere var forresten veldig fine på bildene! [:)]

Tusen takk! [:)]
Ja, de fleste brudesalonger har alternativer til ytterbekledning for vinterbruder, men det er som regel sånne caper og kapper som er tynne.. Også var de dyyre. Vurderte å sy noe selv til jeg fant ut at den kåpen var i samme farge som kjolen og kunne brukes. [:)]

Back
Topp