Sicily

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Har du virkelig tenkt å prøve hjemmefødsel?
Har du gjennomført det før?
Ble bare veldig nysgjerrig jeg[:)] 

Ja, jeg vil veldig gjerne prøve.
Har født ukomplisert og normalt på sykehus to ganger før.
Bor 5 minutter unna sykehuset, så ser liksom ikke helt vitsen med å dra dit kun for å låne senga der. Drar hjem rett etterpå uansett. Terskelen er også mye lavere for å søke hjelp under hjemmefødsel.
Får samme JM hos meg som jeg har gått til i svangerskapet og slipper vaktskifter o.l.

Ser bare fordeler med det, jeg. Begrenset med smertelindring man kan få hjemme, da, men jeg kan ikke få epidural uansett.

Må si du er tøff da [:D]
Selv har jeg også hatt to lette fødsler, men bor en time fra sykehuset da så det hadde jeg ikke tatt sjangsen på (har også født prematur).
Men kjempe bra at du vil gjøre et forsøk, og som du selv sier så er det ikke lange veien om du skulle trenge mer hjelp [:)]

Jeg hadde lyst sist også, men da bodde jeg også en time unna sykehuset pluss at mannen ikke hadde vært med på fødsel før og følte seg ikke trygg på det.. 

ORIGINAL: brownie*

Wow, det hadde jeg aldri turt, men så bor jeg langt vekke fra sykehuset også[:)] Føler meg ikke trygg nok til å føde hjemme, sist var jeg sikker på at jeg skulle dø så tror det er best å være på sykehuset[8D]

Heheh, ja. Får litt sommerfugler ved å tenke på det, men jeg overlever nok. [;)]

Back
Topp