Sibir eller Bengal katt

080808

Elsker forumet
Noken som ha erfaring me sånne??

Eg ha hørt dei ska vere allergi frie elle for noken da...
Så eg ha veeldi lyst på en av dei to kattane..

Sorry, nada erfaring....men, hjelper deg å dytte litt[:)]

ORIGINAL: Buble

Sorry, nada erfaring....men, hjelper deg å dytte litt[:)]

Vet ikke noe om allergiopplegget, men Bengalkatter er veldig fine, synes jeg! Kontakt en oppdretter, de har peiling på sånt (men ikke lytt blindt til dem[;)])

Aner ikkje kordan dei ser ut eingang[8|] (men ser for meg noe ala den Rachel hadde i Friends?[8D])

ORIGINAL: *Jannicke*

Aner ikkje kordan dei ser ut eingang[8|] (men ser for meg noe ala den Rachel hadde i Friends?[8D])

http://images.google.no/images?hl=no&q=bengalkatt&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Why is it inside-out?!?! [:D]

ORIGINAL: MeMyself

Why is it inside-out?!?! [:D]

Den katta såg virkelig for j***** ut[8D]

Er vel strengt tatt ingen pelsdyr som er allergifrie, men enkelte reagerer mindre på enkelte raser av enkelte typer pelsdyr...

Jeg reagerer selv på bengal, men så reagerer jeg hovedsaklig på flass fra husdyr. Andre igjen kan være allergiske mot selve pelsen, svetten/hudfett, spyttet og/eller urin fra dyrene... I alle fall er ikke Bengal allergifri, ettersom enkelte reagerer på den [;)] Men kanskje vet du hva du selv reagerer på, og videre hva Bengal- og Sibir- kattene dermed avgir mindre av (tenker hovedsaklig på flass, svette/fett, pels)? [8|] [:)]

bengal ser ut som en tiger, drit tøffe.. sibir ser ut som en skogskatt me masse pels..:)

emm eg ska ta en sånn ta me katten heim test før eg kjøper katten..

e vist noken som reagera mindre på noken rasa.. og d e jo rein rasa katt...

vetsje om d er spytte elle ka eg reagera på..
:s

Men ska seff finne ut om eg tåler elle ikkje..

men e noke dyre innkjøp!!!:o

Back
Topp