si opp jobben..

R.I.P sander

Andre møte med forumet
Lurer på om noen vet om det går ann å si opp jobben sin mens man er i permisjon, å hva dette fører til.. Jeg har veldig lyst å finne meg en ny jobb, men det er ikke så mange som vil ansette noen som snart skal ut i permisjon.. så derfor lurer jeg på om det går ann å si opp mens man er i permisjon å så søke på en ny jobb mens jeg er i permisjon uten at dette her noen følger for permisjonspengene mine..

nå vet jeg ikke hva slags jobb du har osv.. men har samme problem selv.. snakket med en på jobben og ho sa at jeg bare måtte se noen mnd at jeg fikk det jg skulle av penger , så kunne jeg si opp.. dette er en jobb jeg har helge stilling på

jeg jobber ca to dager i uken og annen hver helg.. det er på en bensinstasjon.. trives egentli ikke i jobben, men har ikke annet velg enn å jobbe der til jeg skal ut i permisjon..

Jeg jobbet frem til 3 mnd før permisjonen startet, da hadde jeg fylt kravet om å ha jobbet minst 6 av de siste 10 mnd eller hva det nå var[;)] Jeg var arbeids ledig når permisjonen startet og det har ingen ting å si, bare du har fylt kravene for å få permisjons pengene så får du de [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg jobbet frem til 3 mnd før permisjonen startet, da hadde jeg fylt kravet om å ha jobbet minst 6 av de siste 10 mnd eller hva det nå var[;)] Jeg var arbeids ledig når permisjonen startet og det har ingen ting å si, bare du har fylt kravene for å få permisjons pengene så får du de [:D]

okay så vist jeg har oppflyt kravene så kan jeg egentli bare si opp når jeg vil?

jeg sa opp jobben min for en mnd siden for fått ny jobb. skal beg å jobbe i beg av apr. Hadde egenlit 3 mnd oppsigelsetid, men slapp den siden de fikk noen til å ta over. Så for meg gikk det fint[:D]

du må for all del ikke si opp jobben din i permisjonstiden. da går permisjonspengene vekk.
 du burde vente til permisjonen er ferdig, eller si opp sånn at oppsigelsestiden din er ferdig når du er ferdig i permisjon

Back
Topp