Si opp jobben

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Heisann!

Dette er skikkelig off-topic, men konfliktsky som jeg er trenger jeg litt råd:p

Jeg må si opp jobben fordi jeg har fått ny jobb. Oppsigelsesbrevet er klart, kort og enkelt. Problemet mitt starter med at jeg må ringe sjefen og be han komme ned på jobb også hva mer sier jeg når han kommer? «Hei jeg sier opp!»? :hilarious:

Ønsker ikke å si at jeg sier opp fordi jeg har mistrivdes, tenker det holder å si at jeg har fått tilbud om ny jobb? Eller ? Evt hvordan unngå å svare?:hilarious:

Takk:angelic:

Du kan si på tlf hva det gjelder. Vet ikke helt jeg altså. Er ekstremt konfliktsky selv og dårlig på å prate:rolleyes:

Du trenger ikke prate med han eller møte han personlig, det burde holde å sende en mail med "vedlagt ligger min oppsigelse".

Lykke til :)

«Etter lengre tenketid kom jeg til at jeg er klar for nye utfordringer, så jeg må infomere deg om at jeg har søkt og fått ny jobb og vil planlegge oppsigelsestiden på best mulig måte sammen med deg», er en klassiker :) Gratulerer med ny jobb!
Du trenger ikke prate med han eller møte han personlig, det burde holde å sende en mail med "vedlagt ligger min oppsigelse".

Lykke til :)

Tusen takk for gode råd:Heartred

Jeg ringte sjefen på vei til jobb fordi han vanligvis går tidligere fredager, og jeg kom inn senere. Da fikk jeg sagt at jeg skulle ha levert oppsigelsen min og vil gjøre det personlig. Det gikk veldig bra å levere den, han spurte ikke så mye, lurte på hva jeg skulle drive med og jeg svarte på det. Ingen sure miner, sa bare at han syns det var dumt nå:hilarious: Blir kanskje ikke savna her, med andre ord.

Nå gleder jeg meg bare så utrolig mye til å begynne i ny jobb 1 mai:D:D:D

Back
Topp