Det er en mulighet for at min mann får jobb i en annen del av landet, og at dette skjer på et tidspunkt som gjør at vi flytter ikke så lenge etter permisjonen min starter.
Kan jeg vente med å si opp min nåværende jobb til permisjonen nærmer seg slutt, eller må jeg si opp i det vi flytter? Alle vil jo vite at jeg flytter, men jeg ønsker å ha dem som arbeidsgiver frem til jeg finner en ny.
Og nå tenker jeg først og fremst juridisk, ikke hva ift moral og folkeskikk
jeg kommer ikke til å få permisjonspenger via NAV, men direkte fra jobben pga det er IA-bedrift. Er derfor jeg ikke vil gå over til NAV-utbetaling, for da mister jeg typ førti tusen i feriepenger, bl.a.
Kan jobben si meg opp under permisjonen fordi jeg flytter?
Kan jeg vente med å si opp min nåværende jobb til permisjonen nærmer seg slutt, eller må jeg si opp i det vi flytter? Alle vil jo vite at jeg flytter, men jeg ønsker å ha dem som arbeidsgiver frem til jeg finner en ny.
Og nå tenker jeg først og fremst juridisk, ikke hva ift moral og folkeskikk

jeg kommer ikke til å få permisjonspenger via NAV, men direkte fra jobben pga det er IA-bedrift. Er derfor jeg ikke vil gå over til NAV-utbetaling, for da mister jeg typ førti tusen i feriepenger, bl.a.
Kan jobben si meg opp under permisjonen fordi jeg flytter?