Si opp barnehageplass

Alexandra82

Forelsket i forumet
Skal---skal ikke???

Vi har jo bhgplass, men jeg har fortsatt ikke fått jobb og det er heller ingen i sikte.
Jeg kan gå hjemme i 1 år til *oh joy*

Men bhgplassen koster 2600 kroner i mnd. Har jeg han hjemme så slipper vi jo den utgiften + at jeg vil da motta kontantstøtte...

Bhgplassen vi har er uansett ikke bhgplassen vi ønsker. Jeg er veldig skeptisk til hele den private bhg'en, og det er kun 6 barn der. Vi ønsker, og står fortsatt på venteliste, for bhgplass på den store bhg'en rett nedi gata...

Hurra, du er tilbake!

Jeg tror faktisk jeg hadde sagt opp plassen, og heller gått for dagmamma i noen måneder hvis du plutselig fikk jobb....

Da tror jeg nesten jeg hadde sagt den opp.. Så lenge du kan tenke deg å gå hjemme. Og kanskje treffer en del barn i løpet av tida dere er hjemme.

Blir ikke kvitt meg så lett [8D]

Jeg kan egentlig ikke tenke meg å gå hjemme, sånn sett.
Men det er ingen jobber her nede innen mitt utdanningsfelt, så da går jeg heller hjemme enn å ende opp i en jobb jeg ikke kan fordra hehe.

Om jeg skulle få jobb så er jo sambo skiftarbeider. Friuker. jobbe natt, jobbe sent osv. Så jobber jeg 8-16 er det egentlig ikke så mye han må passes uansett. Mine besteforeldre er jo pensjonister så de kan også tys til hvis pass skulle trenges, har de sagt.

Jeg ville nok sagt opp ettersom dere egentlig ikke vil ha han der.
Så ville ejg søkt ny plass et annet sted, og søkt jobber. Gjerne sjekk ut om det er noen familiebarnehager rundt dere[:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Så ville ejg søkt ny plass et annet sted, og søkt jobber. Gjerne sjekk ut om det er noen familiebarnehager rundt dere[:)]

Vi står fortsatt på venteliste på bhg'en der vi ønsker han skal gå. Den var 1. valget vårt. Der vi fikk plass hadde vi ikke på lista i det hele tatt, bare fikk den.

De jobbene som er interessante søker jeg på...problemet er bare...det var en innen personal utlyst nå, det var den første siden april...Ikke flust med jobber, kan man si haha.

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Vi står fortsatt på venteliste på bhg'en der vi ønsker han skal gå. Den var 1. valget vårt. Der vi fikk plass hadde vi ikke på lista i det hele tatt, bare fikk den.

De jobbene som er interessante søker jeg på...problemet er bare...det var en innen personal utlyst nå, det var den første siden april...Ikke flust med jobber, kan man si haha.

Huff, irriterende. Kom til Trondheim dere, er plass i barnehagen til Eliasn [:)]

Så lenge du blir hjemme uansett, og bhg ikke er den som dere ønsker. Når du likevel er hjemme kommer jo disse pengene godt med, da! Jeg hadde sagt opp...

ORIGINAL: pocahontas1

Så lenge du blir hjemme uansett, og bhg ikke er den som dere ønsker. Når du likevel er hjemme kommer jo disse pengene godt med, da! Jeg hadde sagt opp...

Ja, de pengene kommer godt med.
Slippe 2600 ut i mnd og heller få 3000 inn hehe.

Jeg hadde sagt opp plassen. Det blir jo nesten 6000kr forskjell i måneden for dere og det er mye penger. Var selv hjemme til eldste fikk barnehageplass 17 mnd gammel. Får du deg en jobb, så ordner det seg på et vis uansett!

ORIGINAL: Papillon

Jeg hadde sagt opp plassen. Det blir jo nesten 6000kr forskjell i måneden for dere og det er mye penger. Var selv hjemme til eldste fikk barnehageplass 17 mnd gammel. Får du deg en jobb, så ordner det seg på et vis uansett!

Ja, det blir virkelig noen kroner.

Det jeg tror også, får jeg jobb så ordner det seg uansett.

Back
Topp