Si opp barnehage ved skolestart

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Må man det, eller går det automatisk? Jeg trodde det gjorde det, men nå ble jeg usikker.
 
Må man det, eller går det automatisk? Jeg trodde det gjorde det, men nå ble jeg usikker.


Vet ikke om dette er riktig eller ikke så dere som vet dette 100% får rette på dette :rolleyes::p

Jeg har ikke barn, men når jeg har vært i praksis i forskjellige barnehager så syns jeg det har forskjellige opplegg.
Men man må vell søke om skoleplass når barna begynner på skolen så da ville jeg tro at dette går autmatisk :)

Men hvis dette ikke er riktig og andre gir deg riktig svar så får du se vekk i fra dette jeg har skrevet :p
 
Vet ikke om dette er riktig eller ikke så dere som vet dette 100% får rette på dette :rolleyes::p

Jeg har ikke barn, men når jeg har vært i praksis i forskjellige barnehager så syns jeg det har forskjellige opplegg.
Men man må vell søke om skoleplass når barna begynner på skolen så da ville jeg tro at dette går autmatisk :)

Men hvis dette ikke er riktig og andre gir deg riktig svar så får du se vekk i fra dette jeg har skrevet :p
Jeg har aldri søkt om skoleplass til noen av mine barn, man får automatisk plass i den skolen man "sogner" til.

Det er litt forskjellig hvordan barnehagene praktiserer oppsigelse dog, jeg har måttet si opp plassen med et av barna, med resten gikk det automatisk.
 
Skrev ikke fasiten :hilarious: Skrev jo at dere andre som viste dette fikk rette på det jeg skrev :hilarious:
 
Jeg har bare hatt private og ikke måttet si opp noen av dem, de er innvilget plass til de begynner på skolen, da har de ikke bhg lenger. Skole søker vi ikke. Men Sfo. Og Sfo innvilges ut fjerde klasse eller til oppsigelse.
 
Back
Topp