Si noe om ikm....

x1xj.elise

Betatt av forumet
hei!!
Jeg hadde siste mens første dag den 23 juli, og pleier å ha 28 dager i mellom, i dag er det den 25 august, og den er fremdeles ikke annkommet.....hva er ikm???Og kan jeg teste meg nå og få pos. resultat hvis jeg er gravid....har testen her nå.....
j.elise....

IKM var den dagen mensen skulle vert der.. -eh.. altså
IKKE KOM MENS - dagen[;)]

Du kan prøve å teste nå, men er ikke sikkert du får positivt selv om du er gravid.. kan ta noen dager/uker før du har nok HCG-hormoner i kroppen..

Best å teste med første urinen om morgenen, eller når urinen har fått ligge lenge i blæra og "suge til seg hormoner"[;)]

Lykke til![:D]

Takk, nå henger jeg med!! Tror jeg tester uansett jeg. har egenltig bedriftsfotballkamp i dag, så jeg er litt redd for å spille. Tror jeg dropper i dag likevel.....
Altfor spent....

j.elise

Hei fiorelina.

ja den var i hvertfall negativ nå.....snufs..?!?!?!
Det er så rart fordi mensen min pleier aldri å utebli. dessuten føler jeg meg gravid så det holder!! har opplevd det to ganger så man blir visst nok aldri utlært...Men jeg slutta med p-pillen 20 juli, men det gjorde jeg for to år siden også og da kom den til rett tid. Så dette er rart. Men det kan være at det er for tidlig tilå teste...4 uker og 5 dg...Så det er bare å smøre seg med tålmodighet ja.........

j.elise

Heisann j.elise!

Ja det va synn at testen va negativ i dag, men det e sant som Fiorelina sier. Det kan hende at ikke testen slår ut på deg enda, at det er litt for tidlig. åsså siden du føler deg gravid.

Men så skal det sies at når vi virkelig vil noe så sterkt så "fremprovoserer" vi symptomene selv, det vet jeg ALT om...desverre [&:]

uansett lykke til

Klem fra kathrine

Ikke gi opp. Kan godt hende du er gravid likevel. Jeg hadde ikke positiv test før nesten en uke etter ikm. Da regnet jeg 28 dagers syklus, selv om jeg ofte var nede i 25 dager.
Jeg krysser fingrene for deg[:D]

Hei på deg. Jeg testet ikke positiv før ei uke etter siste mens første dag. Jeg følte meg også gravid, hadde alle tegn. Fikk faktisk tre negative tester på ei å samme uke før den ble positiv på dag nr 6-7. Nå er jeg 20.2 dager. klem og lykke til.

Tusen takk for all back up!!

Men dere må bare slappe av og ikke synes synd på meg, for vi har virkelig ikke prøvd å bli gravide ettersom vi planla å gifte oss i mars, men det er så rart med det når man begynner å tro!!! Da blir man skuffa selv om man ikke absolutt ønska barn nå...De er ja så nydelige dissse små nurka!!

Ja ja, blir det så blir det og da blir jeg veldgi glad!![:D]

Klem til alle "prøvere"!! Dere ønsker jeg allt hell som finnes!!
Føler meg nesten litt dum, når jeg (kanskje) er gravid uten å engang prøve, også er det så mange som virkelig sliter med å få det til!"!! Jeg føler med dere, og føler meg veldig heldig hvis jeg skulle ha en liten venn inni magen nå!!

J.elise

Back
Topp