Si meg..

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Hvordan blir det når man bor 40+ mil unna sykehuset, og man begynner med prøverørsprosessen?
UL av eggstokkene før uttak, uttak, innsetting osv...
Mye reising frem og tilbake? Eller?

TELL ME!!

Det blir nok endel reising, men mange sykehus har også pasienthotell. De dagene med uttak-ventedag-innsett blir dere vel boende på et slikt kan jeg tenke meg da. Ellers går det an å bo hos kjente/familie eller vanlig hotell. På ul-undersøkelsene blir det å reise frem og tilbake samme dag. Det er noe med godtgjørelse for reiseutgifter, men det kan ikke jeg noe om, så da håper jeg noen andre kan svare deg[:)]

du får vel dekka hotell gjør du ikke?

du får dekke hotell + reis hvis det er offentlig sykehus.

Ul kan du få giort unda på nærmeste sykehus om du har et som e nærmere enn d som har selve uttak og innsett.

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Hvordan blir det når man bor 40+ mil unna sykehuset, og man begynner med prøverørsprosessen?
UL av eggstokkene før uttak, uttak, innsetting osv...
Mye reising frem og tilbake? Eller?

TELL ME!!

Vi bor neste like langt unna sykehuset som dere!
Og i papirene dere vil få fra sykehuset, så står det at dere vil få dekket reisen til og fra sykehuset, men hvis det er lang reisevei og du må jevnlig være på sykehuset (få dager imellom) så anbefaler de at dere er i nærheten av sykehuset hele tiden!
Alltså,når du har flere dager imellom hver behandling kan dere dra hjem, men når det er tid for ul rett før beregnet uttak og insett får du ikke dra hjem! Det får ihvertfall ikke jeg! Men kan jo være ulik praksis der du bor! Ring pasientreiser å hør[:D][:)]

Back
Topp