Si meg, jenter!

x1xCatrine2

Gift med forumet
Er det mulig at det har dukket opp en ny avhengighet i det siste?? Synes det er så dødt innpå her..! [:D]
Jeg kjeder meg, fortsatt like tjukk og savner dere!![8D]

Neeeiiidaaa[:)] Hadde jeg kunnet, hadde jeg vert her og skrytt over vidunderet mitt i tider og utider. Men for min del er det ganske travelt med baby. Er stort sett alenemamma, siden pappa er langtransportsjåfør, og da er det DESSVERRE ikke mye tid til overs for BV[:(] 

Og jeg savner dere også!

Blir litt dårlig tid med baby i huset[:)] Men jeg kommer nok sterkere tilbake etterhvert[:D]

det kan gå noen dager i mellom hver gang av og til,men prøver å ta meg en tur innom så ofte jeg kan,men med to små og den ene prøver alt av rampestreker for ekstra oppmerksomhet så er det ikke lett av og til[:D][:D]hehe[;)]
jeg skal også komme sterkere tilbake så fort at ting roer seg litt ned og jeg kan venne meg til livet som 2 barns mamma..hehe[:D]

signerer denne [:D]
ORIGINAL: Amamma

Blir litt dårlig tid med baby i huset[:)] Men jeg kommer nok sterkere tilbake etterhvert[:D]

ORIGINAL: Catrine2

Er det mulig at det har dukket opp en ny avhengighet i det siste?? Synes det er så dødt innpå her..! [:D]

samme her.. Vi går bare å venter vi vet dere[8D]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Catrine2

samme her.. Vi går bare å venter vi vet dere[8D]

og samme her[:'(]

Back
Topp