Si meg gjerne...

Lolo

Forumet er livet
...HVOR i all verden jeg har lagt svangerskapspapirene fra de to forrige fullførte svangerskapene!
Jeg leter og leter, men finner de virkelig ikke!
Hvilken såkalt lur plass kan jeg ha gjemt de unna på da???
 
Ikke i babybøkene heller..? Nå ble jrg stresset. Trenger vi de? o_O
 
Jeg har ikke lagt de noen steder. Hun svenske jordmora som tok meg i mot på sykehuset tok papirene og makulert de. Spurte ikke om jeg ville ha de.
 
Leverte vi de kanskje inn ja? Det har jeg ikke tenkt på. Vi fikk de kanskje ikke tilbake?

Tenkte å ha og sammenligne SF-kurve og vekt jeg...
 
Nå må jeg lete og?
 
Jeg lette også etter de forrige dagen, før jeg kom på at jeg aldri fikk de tilbake da jeg ble skrevet ut fra sykehuset. Jeg fikk med meg et ark som beskrev fødselsforløpet i stedet.
 
Jeg fikk med mine i hvertfall, har de i en boks ett eller annet sted....
 
Jeg fikk også med alle mine papirer hjem igjen fra sykehuset, inkludert prøvesvar ++.
Merkelig at de kaster/makulerer sånt uten å spørre da? :wideyed:
 
Altså, jeg klarer ikke huske om jeg fikk igjen det grønne arket. Men jeg vet jeg hvertfall har et partogram fra første fødsel og så er jo alle UL-bildene ser.

Jeg MÅ finne igjen den mappa altså!
 
Håper du finner de.. Må lete selv jeg nå.
 
Har funnet partogrammet fra eldstemann, men ikke resten..
 
Tror jeg har kåll på hvor mitt forrige er. Blir spennende å se hvor likt/ulikt det blir fra forrige gang. Da var jeg estimert over kurven med 7-8 % og ut kom en liten kar på 3380 g.
 
Får ikke med den grønne tror jeg, den tar de. Men det er jo 2-3 ark som ligger oppå hverandre, så en av de skal du få. Litt svakere skrift, men fullt mulig å se kurven og det som står.
 
Her hos oss er det mulig å få alt fra sykehuset.
Da får man også beskrevet hvordan fødselen forløp.
 
Kanskje jordmor har tilgang på mine tall fra sist? Det må jeg huske å sjekke opp når jeg etterhvert skal dit.
 
Hvis ikke jeg på mystisk vis finner igjen papirene før den tid da...
 
Godt spørsmål.. Jeg lurer på hvor jeg har mine :/ forrige gang sammenlignet jeg mye, så hadde jo vært hyggelig og gjort det denne gangen også..
 
Back
Topp