Si meg, er det muuulig??

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
http://www.dagbladet.no/2011/01/24/tema/foreldre/klikk/15172794/

"Du skal føde en baby"

Er det mulig??[:D][:D]

Tydeligvis......Ikke alle som må slite i ni måneder med kvalme, bekken og annet blærk... En smule urettferdig, men kan jo være litt skummelt og da med tanke på at hun har "levd livet" i de månedene.

Hehe. Kan ikke forstå at det går an jeg. Sånn helt seriøst. Hun må jo ha vist noe men fortrengt det?[8D]

jeg kan heller ikke fatte at det går ann å ikke skjønne at en er gravid??? må jo ha en liiiten mistanke av og til?!?!?

Ja. Hu MÅ ha fortrengt det eller noe slik.

Spesielt....[:-]

Er det jeg tenker også. Etter å ha vært gravid selv, så skjønner jeg det bare ikke.. Hehe!

ORIGINAL: Amy vh

Tydeligvis......Ikke alle som må slite i ni måneder med kvalme, bekken og annet blærk... En smule urettferdig, men kan jo være litt skummelt og da med tanke på at hun har "levd livet" i de månedene.

Synes nå ikke det er urettferdig, man lever hele tiden med angsten om at man kan ha "ødelagt" babyen. Iallefall gjør jeg det titt og ofte da jeg gikk 5 måneder uten å vite at jeg var gravid. Jeg levde også livet, og jeg er kjemperedd hver dag for at det skal ha ført til at lillegull får problemer på grunn av dette.

ORIGINAL: Novemberstjerne

jeg kan heller ikke fatte at det går ann å ikke skjønne at en er gravid??? må jo ha en liiiten mistanke av og til?!?!?

Sign!!

ORIGINAL: Novemberstjerne

Sign!

ORIGINAL: Lucy*

ORIGINAL: Amy vh

Synes nå ikke det er urettferdig, man lever hele tiden med angsten om at man kan ha "ødelagt" babyen. Iallefall gjør jeg det titt og ofte da jeg gikk 5 måneder uten å vite at jeg var gravid. Jeg levde også livet, og jeg er kjemperedd hver dag for at det skal ha ført til at lillegull får problemer på grunn av dette.

Det jeg mente var litt urettferdig er at hun ikke hadde noe som helst form for kvalme eller bekkenplager.......kanskje litt uforståelig, men det var det jeg mente, og som jeg skriver i fortsettelsen så er det sikkert litt skummelt for henne med tanke på at hun har "levd livet", som du selv skriver. Jeg har selv en søster som var 6 mnd gravid før hun fant det ut, og hun har fortalt meg hvor tung skyldfølelsen var, og hvor livredd hun var for at barnet hadde fått noen følger av hennes livsstil.

Jeg så sammenhengen nå, jeg var bare litt kjapp på tastaturet i går. Beklager det [:)] Det er bare et tema som treffer meg skikkelig da jeg alltid får høre at det er så vanvittig urettferdig at jeg ikke har "vært gravid" og vet hvordan det er å være gravid. Jeg har tilogmed fått høre at jeg er så heldig som har fått en lettvint vei ut av fødsel ved hjelp av keisersnitt, og at "bare vent" når du føder på ordentlig da skal du kjenne da. Ja for det gjør ikke vondt i det hele tatt å ha født i narkose uten å se ungen på et døgn, uten å kunne ha med seg samboer eller noen inn under "fødselen" og ligge helt alene på overvåkningen hele natten etter at ungen har blitt fjernet fra meg uten at jeg har fått sett han. Gleder meg til å føde normalt jeg[:D] Sorry for langt innlegg som ikke har så mye med saken å gjøre, kjente jeg trengte en utblåsning [8|][:D]

Du har vel vært like mye gravid du som alle oss andre uansett hvor en snur og vender på det. Min tanke var egentlig bare det at de er heldige som slipper kvalme og bekkenplager, kanskje med en humoristisk undertone, for jeg klarte meg jo jeg også selv om...Jeg vet egentlig ikke om du var så heldig som hadde KS jeg, når en opplever det på den måten når en egentlig ønsker å føde naturlig, så er en vel ikke akkurat heldig. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg er kjempeglad for at jeg fått oppleve tre naturlige flotte fødsler (les: jeg har nå fotrengt alt som var vondt)[:)][:)]

Back
Topp