Si meg, er det mulig? *link*

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=567532

Hvem er det som går fra sitt barn på 3 mnd, i badekarret?

Så forferdelig[:(][:(] Nå kjenner jeg ikke hele historien, men altså når barna mine var så små så gikk jeg jo aldri fra de alene - måtte holde dem mens de ble badet.

Noe så tragisk - stakkars lille baby[:(]

aarg blir så sint når jeg leser slikt [:@][:(][:(]

Huff. Ikke det at det er noen unnskyldning, men hun trodde sikkert sugekoppene holdt....

Hun må ha det helt forferdelig nå... På grunn av sin egen dumhet!

Så forferdelig...stakkars lille baby[:(][:(]

Jeg kan liksom ikke helt forstå hvorfor det var så viktig å ta en telefonsamtale at man gikk fra barnet. Selv om barnet lå i en badestol. Det står i bruksanvisningen at man ikke skal gå fra de mens de bader, for meg er dette logisk. Badingen er jo en ting man skal kose seg med, være tilstede for å gjøre barnet trygg i sine omgivelser.

Jeg går ikke fra barnet mitt på snart 2 engang, når hun bader.

ORIGINAL: *Tone og Vilde Mari*

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

Synes ikke vi skal sitte her og dømme. Alle gjør feil, hus gjorde er forferdelig feil som gjorde at hun mistet barnet sitt. hun har det sikkert ille nok om ikke babyverdenforumbrukere skal diskutere hvor teit hun har vært...
Helt enig.....  

Vi kan jo ikke alle være enig, men teit har jeg ikke kalt henne. Kan vel trygt og med hånda på hjerte si at det var vel ikke det smarteste hun har gjort i løpet av sitt liv.

Må da få lov til å uttrykke min oppgitthet over hva enkelte får seg til å gjøre.

ORIGINAL: 2007baby

Vi kan jo ikke alle være enig, men teit har jeg ikke kalt henne. Kan vel trygt og med hånda på hjerte si at det var vel ikke det smarteste hun har gjort i løpet av sitt liv.

Må da få lov til å uttrykke min oppgitthet over hva enkelte får seg til å gjøre.

Hun er sikkert fullstendig klar over dette selv..
Hun er sikkert helt knust og kommer til og bære sorgen og skyldfølelsen med seg for resten av livet..
Jeg synes oppriktig synd på henne og familien!

Tragisk sak, det virket en stund som jenten skulle overleve.

ORIGINAL: Elimor

Så forferdelig[:(][:(] Nå kjenner jeg ikke hele historien, men altså når barna mine var så små så gikk jeg jo aldri fra de alene - måtte holde dem mens de ble badet.

Noe så tragisk - stakkars lille baby[:(]

Sign

Tragisk, fatter ikke hvordan det går ann[:(][:(][:(]

Jeg må ærlig talt si at min Første reaksjon er at jeg ikke synes synd på henne i det hele tatt! å være så ubetenksom er bare helt utrolig[:@]

at et stakkars lite barn skal ligge der og drukne fordi moren snakker i tlf er jo bare helt sykt![:@]
Jeg blir så oppgitt og forbanna over at slikt går ann! Man går jo bare ikke fra en baby i badekaret! alle med sunn fornuft vet jo det!

Det er vel ingen som har skrevet at de syntes babyen fortjente å dø?

Jeg sa jo IKKE at hun fortjente at babyen skulle dø! er du helt på jordet? les hva jeg skriver da!

Men jeg synes det er helt forkastelig at et uskyldig stakkars lite liv skal dø fordi noen bare MÅ snakke i tlf.
Det er jo bare så meningsløst som det går ann å bli.
Klart at moren har det sikkert jævlig.Men jeg klarer ikke ha noe sympati for henne iallefall.

Heldigvis er folk forskjellige...

Jeg får forklare det ord for ord da siden noen har vanskeligheter for å lese mellom linjene.
Jeg unner INGEN (heller ikke henne) å oppleve noe sånt.Og unner henne ikke hvordan hun har det nå.Jeg er jo ikke helt umenneskelig.
Men det skjer så mye unødvendig pga foreldres ubetenksomme handlinger.Som dette feks...og den jenta som døde av heteslag i baksetet på bilen fordi moren hennes glemte henne.

Jeg fatter bare ikke hvordan det går ann...for meg er dette ubegripelig.Kanskje derfor jeg reagerer sånn.
Har selv 3 barn...aldri gått fra dem elr glemt dem noen plass.
Jeg synes bare så ufattelig synd på barna dette skjer med.Får helt vondt inni meg når jeg tenker på hvordan de måtte hatt det og hvor uforståelig det er.

Back
Topp