Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg leide så informerte jeg ja![]()
Er umulig oppsigelsesgrunn at man får barnså da ser jeg ikke hvorfor huseier skal ha noe med det å gjøre!!
Ikke samme situasjon, men jeg har nå flyttet inn i leil.med min kjæreste, jeg skal bare betale han litt (et par tusen bare) for å bo der. I tillegg håper vi å få en liten spire så vi kan bli en familie snart <3 . Han leier og vi har ikke sagt noe til huseier. Så lenge han får pengene sine så er det greit,tenker vi![]()
Jeg gikk gjennom kontrakten, og det står at husdyr og røyking inne ikke er tillatt. Leiligheten er ikke sånn kjempe stor, har ett soverom, men vi tenker jo ikke bo her for alltid![]()
Får da ikke håpe at de ser på mini som et husdyrstakkars lille♡
Er umulig oppsigelsesgrunn at man får barnså da ser jeg ikke hvorfor huseier skal ha noe med det å gjøre!!
Ikke samme situasjon, men jeg har nå flyttet inn i leil.med min kjæreste, jeg skal bare betale han litt (et par tusen bare) for å bo der. I tillegg håper vi å få en liten spire så vi kan bli en familie snart <3 . Han leier og vi har ikke sagt noe til huseier. Så lenge han får pengene sine så er det greit,tenker vi![]()
Hentet fra loven : Hvilke personer kan leier ta opp i husstanden uten at det kreves godkjenning fra utleier?
• Ektefelle, partner eller samboer, og deres eller sine
• barn og barnebarn, fosterbarn og adoptivbarn, og
• foreldre eller besteforeldre.
Av ren høflighet, kan du jo informere da