Si ifra til arbeidsgiver

En skal vell etter loven ha de samme rettighetene som de som ikke er i prøvetid. Like vell har jeg lest i så mange forum at “de finner alltid en grunn”… :help
Åh, får bare gjøre alt flawless da :confused: Men jeg er ganske sikker på at samme regler gjelder i forhold til et vanlig arbeidsforhold, og da skal man ha tungtveiende dokumenterte årsaker til oppsigelsen. Nei, jeg får prøve å ikke tenke at det får dette utfallet :rolleyes:

Åh, får bare gjøre alt flawless da :confused: Men jeg er ganske sikker på at samme regler gjelder i forhold til et vanlig arbeidsforhold, og da skal man ha tungtveiende dokumenterte årsaker til oppsigelsen. Nei, jeg får prøve å ikke tenke at det får dette utfallet :rolleyes:
Håper og tror du har rett i dette ❤️

Starta i ny jobb for to uker siden, lærer. Jeg gruer meg veldig og aner ikke hvordan jeg skal gå fram for å få fortalt. Har litt dårlig samvittighet o_O Har tenkt å ta det etter tidlig Ul etter påske i hvertfall . Da er jeg 14 uker på vei.

Jeg har fortalt nåværende sjefen min (tror det var rundt uke 8 eller noe) fordi jeg har blitt ganske dårlig dette svangerskapet. Jeg hadde en intervju forrige uke der jeg tenkte ikke på å nevne det. Litt usikker hva den ‘rette’ er, men din nye jobb må vel ha litt forståelse for at du var så tidlig ut i svangerskapet at det var for tidlig å fortelle, spesielt til en helt fremmed.

Back
Topp