Si hei til bittelille Oliver Tobias

Freja78

Elsker forumet
Klokka 02.13 i natt kom lillemann. Fikk første modningspille 10.30 på morgenen i går, men den hadde ikke særlig effekt. Så en til 16.30, og da starta ting. Da klokka var 22.30 hadde jeg 4 cm åpning og i aktiv fødsel, men riene var små, hyppige og ikke så sterke. Så bare økte og økte og økte det på, og da klokka var 1.35 hadde jeg 7 cm åpning. Fem minutter senere hadde jeg full åpning, og begynte å få pressetrang. Lillemann var en liten stjernekikker, og hadde navlestrengen rundt halsen, så hjertelyden hans ble dårligere, og de besluttet å hjelpe til med vakum. Noe jeg faktisk synes var det verste med hele greia. Riene stoppet omtrent ikke, kom i ett, og da jeg endelig fikk til teknikken med å presse samtidig som de hadde vakum, så tok det tre rier før han var ute. Og her snakker vi urkvinnebrøl fra en annen verden under de riene. Men ikke smertebrøl, styrkebrøl. Jeg fikk en enorm indre styrke av å brøle. Lille Oliver Tobias kom på dagen han rundet 37 uker. Han er 46 cm lang, veier 2420 gram og er 33 cm rundt hodet.

Gratulerer så mykje:-) må være fantastisk å ha skjønningen i armane:-) og nydelig namn har han også fått:-) kos dykk masse!!

Velkommen til verden, Oliver Tobias! :)
Og gratulerer så mye til dere foreldre :) :)

Gratulerer med gutten :-)

Heftig fødsel me andre ord ja :) godt du fant urkvinnen i deg ;)
Gratulere så masse me en liten skatt :)

Gratulerer med lille Oliver Tobias :)

Gratulerer så mye ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åhh,så herlig å endelig ha Oliver Tobias hos dere<3<3 Gratulerer så masse!
P.S. Liker navnet;) Oliver James her vettu:D

Gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer :-)

Bra det gikk fort når det først satte i gang da! :-)

Sendt fra mobilen.

Gratulerer så mye!

Jeg husker veldig godt hvor vondt vakuum var, og brølte også. Jeg kaller det for bison-brølet mitt ;)

Back
Topp