si det til sjefen

to_små

Betatt av forumet
vet det har vært tråder ang. dette tidligere - så hvordan gikk det med dere? har dere fått sag det?? Jeg gruet meg som bare det, men motet meg opp og kastet meg i det i forrige uke. Og det gikk så BRA - [:)][:)] hadde tydeligvis gruet meg unødig, sjefen tok det superprofesjonellt, så det var kjempedeilig p ha det overstått[:D]

Jeg er selvstendig næringsdrivende og er min egen sjef, og jeg tok det veldig bra =)
Han som "leier" meg for oppdrag vet det. Han visste det omtrent en uke etter jeg fant ut, og det gikk veldig bra:)
Eneste er at jeg kommer til å slutte den jobben og søke på nye.. Er så lei den jobben, og måtte være avhengig av han jeg jobber med siden jeg ikke har lappen...
så butikkjobb neste håper jeg....

det gikk så bra atte. Skrev mail så hun skulle få summet seg litt, men hun tok det fint og gratulerte så mye.Hun så lyst på det siden ei anna kommer tilbake fra svangerskapspermisjon snart[;)]

Eg fortalte det i går, og fekk heldigvis berre fin reaksjon tilbake. Håper berre eg kan få komme tilbake dit etter permisjon...

Har berre årsvikariat no... [&:]

Det gikk veldig fint, hun bare lo[:D]. Vi er etter hvert en del som har blitt gravide, og dette betyr at en av de som nå har vikariat kan fortsette etter at året har gått. Ikke heelt perfekt timet, men nesten:)

Back
Topp