Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi fortalte det 9+6 etter UL. Så nå vet hele barnehagen det og alle rundt oss
Jeg har vært veldig dårlig og sykemeldt fra jobb, hun er 5år og forstår mye, så vi følte at hun burde få vite det slik at hun kan forstå hvorfor mamma er som hun er
Jeg er 8+1 og skal på tul 24 mai. Så etter den timen hvor vi hvet hvor langt jeg er på vei og at alt eventuelt er bra. Så bestemmer vi oss for når vi skal si det dem er 4, 5 og 8 år her. Sier det til dem før hele familien får vite det
Fortalte d ca i uke 7, er veldig dårlig og sønnen på 6 var veldig bekymret for meg, sto faktisk opp om natta for å skjekke at heg hadde det bra så var bedre å fortelle det da
Vi sier nok ikke noe til barna før rundt uke 20. Dette fordet vi på oul sist fikk se en død liten jente 18+0. Og det ble mye styr. Har ikke lyst til å la dem risikere å gå igjennom det en gang til.
Mine på 4, 5 og 7 fikk vite det etter tul (8+5)
Minstemann er så stolt over at han skal få bli storebror han også, koser mye med babyen (magen) allerede
Sa det til mine etter tul 9+1, de er 6 og 8. Har sagt det er en hemmelighet enda og den har de holdt. Vi mistet forrige gang i uke 14, så vi har hatt samtalen om at det ikke er sikkert før babyen kommer og at ting kan gå galt. De skjønte det.
Her vet jenta på 9, fortalte det til henne for to uker siden (uke 8) fordi jeg har vært så dårlig og hun var så bekymret. Lillebror på 5 har vi ikke fortalt det til enda, for da vet hele barnehagen det minsten på 11 mnd var den første som fikk vite om graviditeten, haha
Jeg er 9+4 og lurer veldig på når jeg skal si det til 3-åringen. Vil ikke fortelle det til andre før han, for er redd han plutselig skal få høre det fra noen andre. Samtidig er han veldig til skravlebøtte om dagen, så når vi først forteller det til han må vi regne med at det er offentlig
Har sagt det til treåringen. Men han forstår ikke så mye av det... Han er mer av oppfatningen at mamma er litt syk, også kommer hun til å få kjempestor mage. Han snakker ikke om det med mindre vi tar det opp, så tror ikke barnehagen vet det enda
Vi fortalte det til våre i går (8 og 10 år). Jeg er 9+4 i dag,muligens noe kortere ettersom den er litt mindre enn hva den skal på ultralyd. Jeg har vært så mye dårlig og nå med sykehusinnleggelse i starten av uka følte vi at de bør vite. De ble overlykkelige!! Det var helt fantastisk å se reaksjonene deres
Tidlig ul på tirsdag, så blir vi å fortelle det til søsken fredagen etter om alt er bra. Er da i uke 11. Jeg klarer ikke å skjule magen helt nå og ungene har allerede spurt om hvorfor jeg bruker store klær og hvorfor jeg er så mye kvalm
Har veldig lyst å fortelle det til barna som nå er 5- 6 og 7 år gamle. De spør stadig hvorfor jeg hele tiden går å spytter i toalett og vask og utendørs å har drops i munnen hvor enn jeg er men føler det er tryggest å vente til ca uke 14 denne gang
Blir å vente til oul før 3 åringen får vite noe. Men igår dro han opp tskjorta og sa; mamma har baby i magen..
Skjønner ikke hvor han fiklet fra. Vi har aldri snakket om at babyer er i magen eller noe...
Vår datter på tre år vet det allerede, og har visst det siden jeg var seks uker på vei.. Måtte forklare noe da hun ble ganske redd når mamma hang over do hver morgen og hun ikke helt skjønte hvorfor jeg kastet opp før vi skulle i barnehagen og på vei til barnehagen. Selv om hun er såpass liten enda, føltes det riktig for oss å være ærlig om det. Hun skjønner dog ikke så mye av det enda. Blir nok annerledes når magen kommer etterhvert