Si at han kommer tilbake?!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vi dro en tur på fjellet i helgen, vi dro på fredags ettermiddag og kom hjem på søndag rundt ni tiden på kvelden.
Jeg hadde en katte passer som var innom her tre ganger daglig. På denne korte tide.
Men nå er lillepus helt vekk, han har ikke blitt sett siden vi så han på fredagen.[:(]
Jeg er så redd for han, hva har skjedd med han.
Han er bare ett år, kasterert og chippet.
Jeg har sett over alt etter han jeg har ropt og ropt, raslet med matskålen å alt. Men han er ikke å se[:(]
Si at dette er normalt a dere? Si at han kommer i kveld?[:(]
Jeg er så lei meg og livredd for at han lider ett sted[:(]

Det hender jo at katter tar seg en lengre tur. Foreløpig må man jo bare håpe at han kommer tilbake, det skjer ganske ofte. Jeg skal krysse fingrene iallefall[;)]

Katter kan være borte lenge før de kommer tilbake. Ene pusen vår var borte i 2 mnd før han kom tilbake

en venninne av meg savnet kattepusen sin i over en ganske lang periode, de hadde egentlig gitt han litt opp og trodd det var over, men plutselig der sto den på trappa! [:D]

Så ikke gi opp håpet ennå.. kanskje den har funnet mat hos noen naboer, eller bare tatt seg en langtur et sted..

vår forsvinner hver gang vi reiser vekk, har noen som er hos han 2 ganger for dagen. kommer igjen alt i fra noen dager til noen uker.
ble bedre etter vi kastrerte han, så i år var han faktisk hjemme etter vi hadde vert på ferie i 16 dager

Tusen takk for gode ord dere[:D]
Jeg er en sånn forbaska hønemor, og beskymrer meg unødvendig mye.
Men dette har han aldri gjort før, og er livredd det skal ha skjedd noe mer han.
Godt å høre noen solskinns historier[:D]

huff,håper lillepusen kommer tilbake....vet selv at det er dritt når man bekymrer seg for pusen sin....
men det er faktisk normalt at de tar seg en aldri så liten ferie,kattene også[8D]
Han kommer nok hjem snart[:)]

Det er ikke uvanlig at katter er på tur noen dager. Heng opp plakater, da legger folk mer merke til katten, spesielt barn.

Jada han kommer nok. Er typisk katter å bli litt fornærma når man drar fra dem, så da blir de borte litt ekstra. Nabokatta der jeg vokste opp ble alltid borte hver sommer da familien dro på ferie, rørte ikke maten han fikk hjemme eller noe. Ble som regel borte i 2 mnd. Kommer tilbake, jadda.

Og så er det lurt å lete når det begynner å bli mørkt. Kattene holder seg ofte i ro på dagtid (spesielt om den er litt redd) og vandrer når mørket siger på. Da kvelden er det lettere å "treffe" på den[:)]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Katter kan være borte lenge før de kommer tilbake. Ene pusen vår var borte i 2 mnd før han kom tilbake

sign, bare 3 måneder her...

Vår katt har også vært borte en stund nå.. I hele 8 uker [&:] Savner han sånn[:(] Håper fortsatt han kommer hjem siden vi har jo hørt at det er normalt at katter tar seg ferie i blandt.. Da han forsvant så var det bare meg hjemme, resten av familien hadde dratt på ferie da, men jeg var der fortsatt.. Han forsvant bare noen dager etter de hadde reist.. 

det går nok bra skal du se. katta mi va borte 6 -7 dager om gangen. men kom bestandig hjem igjen[:D]

Back
Topp