Should I stay or should I go?

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Alle flotte marsdamer, jeg trenger litt hjelp å bestemme meg her.
Jeg har nå tre terminer å forholde meg til:

Mensterming 23 mars (mest sannsynlig feil)
Utregning fra test og samleie 31 mars
OUL terming 03 april

Jeg tror 31 mars er den som er mest riktig, men lurer på hva dere ville gjort;
Skal jeg bli i marsgruppen, eller skal jeg vandre over i april?

Eller kan jeg være så freidig å være i to grupper?

Jeg fikk termin dato den 16 april da jeg var på UL å endte med å føde den 12 april, 4 dager før. De regner sånn ca termin med å måle barnet å sånn, så jeg vet altså ikke. Kanskje du kan holde deg i begge gruppene? :hilarious:

Du kan jo være i to? Det er jo lov :) Har hørt mange som er blitt flytta mye men så kommer barnet nærmest menstermin.
Men når man er så seint i en mnd er det også greit å ha en fot innafor en anna plass når det begynner å poppe ut små her og man sitter bare å venter [emoji14]
Følt litte på det når det gjelder oul selv, men tipper jeg blir flytta litt frem etter tul egentlig flytta meg nesten ei uke :)

Men du må gjerne bli her og :D

Jeg er både i mai og april, siden menstermin er 25. april, men tul har vist 3.mai.

Tenker om du fikk oul termin 23. eller 31. Mars kan du fremdeles føde i april. Og med termin 3. April kan babyen komme i mars. Så om du ønsker å bli i mars, så blir du. Og vil du være i april også eller bare april så gjør du det.

Personlig hadde jeg bare blitt i mars. Spiller ingen rolle om ungen min kommer i samme mnd som resten. Kunne like godt hengt i januar gruppen jeg, men det hadde kanskje de der syntes var rart.

Der er i alle fall plass til deg på terminlisten om du ønsker det [emoji6]

Sist hadde jeg termin i starten av en måned men visste at jeg skulle ha KS i slutten av måneden før. Likevel holdt jeg heller til i måneden hvor jeg hadde termin. Litt fordi jeg vet at det blir litt stusslig mot slutten i en termingruppe hvor de fleste har fått sine og du sitter og venter "alene" selv, og litt fordi jeg kjente til en i måneden før og syntes det var greit for begge at vi hadde tilgang på hver vår "skjult-gruppe". Men vil gjerne ha deg her inne, da :)

Jeg henger litt her og litt i april. Har menstermin 31.3 og dette ble bekreftet på tidlig ultralyd i uke 13. Men kan fort bli skjøvet over i april om de flytter meg på OUL i november..

Back
Topp