Shorty!

Vand

Forumet er livet
hvordan gikk det i dag????[8|]

åå fy faen.. det var en lang dag.. både jeg og gubben sovna halv 9 å går kveld..[&:] slitene ja..
Jo da.. tror det gikk bra.
 gamle huseier kom med nye opplysninger om at han hadde lagt grunnmur og drenering selv.. [:@] hadde vi vist det hadde vi ikke gitt en 10er for huset!!![:@][:@][:@][:@][:@]
tror jeg fikk synlig hakaslepp..[8|]
han har ingen grunnlag for å kunne legge dette selv uten om grunnmur kurs via byggmaker?!?
og at en sakkyndig kom å kontrolerte litt underveis..
han klarte ikke si hvem som hadde hjulpet han og han klarte ikke komme frem til hva han hadde gjort og hva han hadde tenkt på når han gjorde ting[8|]
han rota seg bort mange mange ganger.. men han har en flink advokat[:-] [:-]men ikke langt nær så agresiv advokat som vi har..[:D][:D] måtte flire noen ganger[8D]
nesten litt som tv advokater[8D]
til og med dommeren måtte flire noen ganger av han gamle huseieren for di han rota seg bort..
men de kommer helt sikkert på å kjøre hardt på at vi klaget for sjent...
Gubben var også fremme og snakka og han var kjempe flink...[:D] veldig bleik men veldig veldig flink..[:D]
jeg skal(alene[X(]) tilbake i retten og høre på kjennelsen(??)på mandag. dommen får vi ikke før om en uke eller to[:'(] lenge å vente..[8|]
noen som har peiling på mye omkostningene pleier å være på.. vi må jo dekke det hvis vi taper[:o]

Ikke lett skjønner jeg..........

men de fleste ordner jo dreneringen selv, men klart, sånt skal det opplyses om...

Kjip situasjon for alle parter[&o]

hmm.. for ett styr..

Blir spennende å se om dere vinner da!!

spennende, tror d går veien, høres jo slik ut[:D]

kan dere ikke få dekt noe av saksokostninger a? ehm... husker ikke hor!

ORIGINAL: chrichri

spennende, tror d går veien, høres jo slik ut[:D]

kan dere ikke få dekt noe av saksokostninger a? ehm... husker ikke hor!

tørr ikke håpe på noen ting egentlig..
ang saksomkostninger så aner jeg ikke.. får høre med advokaten i morra...[:)]

ORIGINAL: Vand

Ikke lett skjønner jeg..........

men de fleste ordner jo dreneringen selv, men klart, sånt skal det opplyses om...

Kjip situasjon for alle parter[&o]

men hadde vi vist at han hadde lagt den selv hadde vi undersøkt mer.. vi fikk vite og fikk inntrykk av at alt var gjort av fagfolk.. og i papirene sto det at huset hadde drenering.. greia er jo at den IKKE har drenering.. fordi den som har blitt lagt der ikke virker og det mangler drenes\ring på 2 sider..
har en følelse på at vi møtes på halvveien og at ingen partier blir fornøyd...

Back
Topp