S shorty86 Gift med forumet 23 Feb 2011 #2 eeeeeem nei jeg gjør ikke det[&:][8D] hva maser du om[:)] hehe
S shorty86 Gift med forumet 23 Feb 2011 #3 halloooo nå blir jeg nysgjerrig..[:D] og gubben tripper forran tven[>:]
M *Maik1* Forumet er livet 25 Feb 2011 #7 Kom med bilde sånn at jeg skal forstå hva Vand maser om[:D]
S shorty86 Gift med forumet 26 Feb 2011 #8 Hahaha jeg har ikke noe ordentlig bilde... enda men det kommer sikkert etter hvert[;)]
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 26 Feb 2011 #9 FOrtell da? Forlovet, gravid, ?????[8|][8|] NYFIKEN???!!!!!!!![;)]
S shorty86 Gift med forumet 27 Feb 2011 #10 hvis jeg tipper riktig så etterlyser hun bilde av A med briller[8D] har jeg rett vand??
V Vand Forumet er livet 27 Feb 2011 #11 ORIGINAL: shorty86 hvis jeg tipper riktig så etterlyser hun bilde av A med briller[8D] har jeg rett vand?? NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D] Jeg vil ha bilde av DEG!!!!!!!!!!!!!
ORIGINAL: shorty86 hvis jeg tipper riktig så etterlyser hun bilde av A med briller[8D] har jeg rett vand?? NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D] Jeg vil ha bilde av DEG!!!!!!!!!!!!!
V Vand Forumet er livet 27 Feb 2011 #13 ORIGINAL: shorty86 av meg????!!! jeg har ikke[8|] da får du ta ett da! Jeg har aldri sett deg, og du er her så masse, så nå KREVER vi bilde av deg! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: shorty86 av meg????!!! jeg har ikke[8|] da får du ta ett da! Jeg har aldri sett deg, og du er her så masse, så nå KREVER vi bilde av deg! [:D][:D][:D]
S shorty86 Gift med forumet 27 Feb 2011 #14 ORIGINAL: Vand ORIGINAL: shorty86 av meg????!!! jeg har ikke[8|] da får du ta ett da! Jeg har aldri sett deg, og du er her så masse, så nå KREVER vi bilde av deg! [:D][:D][:D] hahaha jo da men jeg var jo på det ene bilde ved sjøen med A...[8D]
ORIGINAL: Vand ORIGINAL: shorty86 av meg????!!! jeg har ikke[8|] da får du ta ett da! Jeg har aldri sett deg, og du er her så masse, så nå KREVER vi bilde av deg! [:D][:D][:D] hahaha jo da men jeg var jo på det ene bilde ved sjøen med A...[8D]
S shorty86 Gift med forumet 27 Feb 2011 #16 har det ikke på den datan her... kan se når jeg får brukt den andre[;)]
V Vand Forumet er livet 27 Feb 2011 #17 Nå drar og haler du ut tiden og tålmodigheten min[>:][>:][>:] Denne gangen slipper du ikke unna! [8D][8D][8D][:D][:D][:D][8D]
Nå drar og haler du ut tiden og tålmodigheten min[>:][>:][>:] Denne gangen slipper du ikke unna! [8D][8D][8D][:D][:D][:D][8D]