Shoppingtråden

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Noen her som har begynt med innkjøp allerede? Startet opp strikkeprosjekt eller liknende :)
Eventuelt bestemt seg for noe de vet de vil kjøpe etterhvert.

Klarte ikke dy meg.. jeg måtte bare ha den :) føler litt jeg jinxa det men. Håper ikke det....

Vedlegg

• 89E5BB68-FAF8-4E2E-9EA3-5B292A13205F.png
    89E5BB68-FAF8-4E2E-9EA3-5B292A13205F.png
    955,3 KB · Visninger: 69
Har ikke kjøpt noe enda. Har masse etter frøkna mi og hennes fetter+kusine. Men kommer til å kjøpe inn noe garn denne uken og begynne å hekle litt klær til nurket. Må vel i grunn også lage noen julegaver til mine nieser og nevø :rolleyes:

Har begynt på et teppe :smug: blir kanskje ferdig i april, så godt jeg har mamma og søster som faktisk kan strikke :hilarious:

Dette her er på innkjøpslisten vår:

3591D7C6-B07B-47E2-B317-3722DDC99471.jpeg

Har alt etter storesøster, eneste at vi kanskje må ha noen klær om det blir gutt :-)

Vil bare anbafale disse to tingene til vordene mødre fra Ebay:

Denne ammebhen er utrolig god! jeg kjøpte den først ved en feil siden jeg ikke ammer hehe, men jeg bruker den hele tiden! ser for meg den er et must når ammetiden kommer!

https://www.ebay.com/itm/Women-Wire...var=551102504921&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Selvom jeg ikke er gravid har jeg en solid pondus som er deilig å pakke inn i disse trusene! elsker dem! ikke særlig sexy, men deilige!!

https://www.ebay.com/itm/Womens-Cot...var=441763314240&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Kjøpte noe klær mens vi prøvde, annet en det så blir det å kjøpe gravidpute i nærmeste fremtid :)

Har alt fra storebror og nesene. Blir 1 år og 10 mnd. mellom barna, så usikker på om vi trenger en juniorseng eller enda en sprinkelseng. Må bestemme meg når tiden nærmer seg. Ellers ikke noen planlagt innkjøp da sesongen blir den samme også, så alt bør passe.

Kribler i fingrene etter å handle inn til baby [emoji85] Alt er så nytt og spennende for min del. Har kjøpt inn litt klær, men blir å handle litt underveis frem til termin. Må få en oversikt over det mest nødvendige først [emoji23]

Har kjøpt inn garn til babyteppe. Blir å starte med det i helgen :) Ellers har jeg og samboer bestemt oss for å dra og feire med å kjøpe det første plagget/utstyret til babyen etter vi har vært på en forhåpentligvis, vellykket TUL.

Tror vi har alt. Klær har vi i massevis etter jenta vår.

Har kjøpt inn garn til babyteppe. Blir å starte med det i helgen :) Ellers har jeg og samboer bestemt oss for å dra og feire med å kjøpe det første plagget/utstyret til babyen etter vi har vært på en forhåpentligvis, vellykket TUL.
Kan jeg få se bilde av teppet du skal strikke ?

Har mye fra mini som kun er 18 mnd nå [emoji85] Men blir nytt teppe fra Lillelam siden mini har sitt eget. Og litt nyfødt tøybleiestash [emoji7] fikk to cover i posten i dag [emoji7]

Ja, nytt teppe fra lillelam skal vi også kjøpe, og stellesekk [emoji1305] ellers har vi det meste!

Kjøpte ett pledd og bamse når vi begynte å prøve på nr 2, som ligger i skapet. Blir nok å kjøpe et plagg om alt er fint etter TUL i månedsskiftet august/september :)

Så en kjempe fin ulldress som var på salg i dag.. Men måtte holde meg i skinnet...

Back
Topp