Shoppingtips:-)

Anchi

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
I jungelen av alt utstyr noen trenger før man får barn kan det være kjekt å få med seg gode tilbud:-)

Så derfor tenkte jeg tipse om at jollyroom har jollyrace i 3dager nå,dvs.at de har masse produkter til redusert pris, og produktene endrer seg hver dag kl.13:-)

Har selv handlet fler ting der og er kjempefornøyd:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tror det er "lets deal" som har inne et tilbud i dag på easywalker barnevogn! Nesten halv pris/! Skal lese om vogna i dag tenker jeg. Noen som har erfaring med den?

For de som bor i Stavanger, så har Baby Shop i dag en drøss med greie tilbud :) 30% på alle klær, og masse annet utstyr til sterkt reduserte priser! Dessverre er det begrenset antall av hver type, men frem t.o.m. helgen så får man likevel gode rabatter på div.utstyr :)

For de som bor i Stavanger, så har Baby Shop i dag en drøss med greie tilbud :) 30% på alle klær, og masse annet utstyr til sterkt reduserte priser! Dessverre er det begrenset antall av hver type, men frem t.o.m. helgen så får man likevel gode rabatter på div.utstyr :)
Var der i morges. Bare til å snu i døra, med mindre det er letta nå da.

En del tilbud på jollyroom nå igjen, frem til 6.Oktober, og 10% på alt så lenge du bruker rabattkode!

Jeg har kjøpt "Rätt start" ammepute, sengehimmel med stativ og avent flasker/startsett for nyfødte.
Nå GLEMTE jeg å bruke rabattkoden da, så jeg er litt sinna på meg selv her jeg sitter! :p Ammeputa og flaskesettet var allerede rabattert, men kunne jo fått 10% på resten også! Æsj!

På babyshop har de kundekveld med:

- 30% på ALLE barneklær
- 25% på ALLE bilstoler og baser fra BeSafe
- 25% på Cybex Solution X2-fix
- 30% på alle ErgoBaby bæreseler
- og mye mer.

Visste ikke det-.- Jaja:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Rabattkoden er iallefall MIINTO24 ;)
Har nettopp handlet en pysjamas i ull og en memini fleecedress i str 3-6 mnd. Det er jo så dyrt i utgangspunktet der inne, så den rabatten merket jeg nesten ikke uansett... Kjedelig :P

Rabattkoden er iallefall MIINTO24 ;)
Har nettopp handlet en pysjamas i ull og en memini fleecedress i str 3-6 mnd. Det er jo så dyrt i utgangspunktet der inne, så den rabatten merket jeg nesten ikke uansett... Kjedelig :P
Takker! Har fått nyhetsbrev men ingen kode:-(

Sent from my iPhone using BV Forum

På babyshop har de kundekveld med:

- 30% på ALLE barneklær
- 25% på ALLE bilstoler og baser fra BeSafe
- 25% på Cybex Solution X2-fix
- 30% på alle ErgoBaby bæreseler
- og mye mer.
Ja, dette er tirsdag, onsdag og torsdag fra 16-20 denne uken i butikkene.
I tillegge til 40% på sengetøy/himler/kanter som gjelder hele uken og det er også på nett. Slik jeg har forstått det i allefall :)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Ohh :) Vet du når dette er?

Jeg fikk også mail, meldte meg inn i Babyshop i helgen, og fikk Mail om dette i dag....passer meg bra siden vi skal ha stellebord der ;-)
Jeg bor i Trondheim, kundekveld i morgen 16-20 på Sirkus :-)

Ein del gode tilbud på Barnas Hus no, fann korthåra lammeskinn til 249,- og fine sengesett til - 70% :) Skjønnaste rosa sengesettet med broderte bamser på til kun 60 kr! Dei har og tilbud på vogner og bilstoler for dei som ikkje har kjøpt det endå :)

Back
Topp