Shoppingtips til IKEA?

huzky

Gift med forumet
Må sende sambo på ikea en dag, slik at vi får handlet en stol til størsten. Men har dere noen andre shoppetips han skal kjøpe med det samme? :D

Jeg lurer på det samme=) Vi skal dit imorgen tidlig og skal kjøpe seng,madrass og grind. Noe annet snacks man kan kjøpe der? Har vaskekluter,sprinkelseng beskytter,sengesett og de tingene som hører til en sang. Litt usikker på hvor jeg skal kjøpe stellematte og om jeg skal kjøpe badebalje på IKEA... Får se imorgen

Jeg kjøper alltid servietter og lys mens jeg er der :)

De er utrolig fine de vegglampene de har til barn, blå stjerne, rosa blomst, gul måne. Oliver har en slik og skal kjøpe en til lillebror også. Ellers har de masse billige rammer om du har planer om å pynte opp litt på en vegg eller ei hylle. Vi har kjøpt den rammelisten fra Ikea og har plassert masse bilder i rammer på den, ser utrolig fint ut! :)

Masse søte kosedyr også som man kan pynte opp barnerommet med, og de smekkene med armer er suuuupre! De anbefales til barnet begynner med grøt :)

Flaut spørsmål,men: Har dem egen barneavd. på IKEA? Så man slipper å gå hit og dit? At alt er samlet på en plass. Vært på IKEA 1 gang i hele mitt liv og husker SVÆRT lite eller ingenting hehe

Thesso_88 skrev:
Flaut spørsmål,men: Har dem egen barneavd. på IKEA? Så man slipper å gå hit og dit? At alt er samlet på en plass. Vært på IKEA 1 gang i hele mitt liv og husker SVÆRT lite eller ingenting hehe

Ja ting til barn er samlet (ihvertfall i Trondheim), men når du skal ha møbler må du gå gjennom avdelingen med flatpakker for å finne varen din også. Ellers finner du alt på ett sted ;)

Flottings;) Da gleder vi oss til IKEA tur iorgenEtter den turen er alle store nødvendige ting kjøpt inn! Bare småplukk igjen som vi kjøper inn liten stund førOg det er godt!

Nattlys-spøkelse!:D Det har lillemor vært avhengig av når hun skal sove. Skal kjøpe et til lillegutt også.

Jeg er så sinnsyk utålmodig jegEr så redd for at den HENSVIK senga blir utsolgt for den er så populær. Så bare jeg får den så er jeg fornøyd imorgen. Står de har dem i Åsane på lager så regner med det går fint

Den blå badebaljen fra IKEA kan anbefales. Høy barnestol (antilop) kan anbefales når de blir så store at de kan sitte ved bordet. Den er også enkel å ta med på middags besøk til besteforeldre etc, da en kan ta av beina. 

IKEA har også en del sikkerhets utstyr som er godt å ha i hus når små tassene begynner å bevege seg rundt, pirkebeskytter til stikkontakter, skuff/skapsperre, trappegrind m.m

Sovepose: slik en knapper ved skuldrene, armene er fri. Kan brukes i stedet for dyne om sommeren og ellers når det ikke er for kaldt. Praktisk når de blir så store at de sparker av seg dynen, babyen holder seg varm. En risikerer heller ikke at dynen kommer over ansiktet til babyen.

Vilpa skrev:
Høy barnestol (antilop) kan anbefales når de blir så store at de kan sitte ved bordet. Den er også enkel å ta med på middags besøk til besteforeldre etc, da en kan ta av beina.

jepp, det er den vi skal kjøpe til storebror, slik at vi kan ta med bort på besøk..

Det er mye annet smått å handle på ikea :):) Vet ikke om det er noen andre som har skrevet om denne stellematten de har der, men vil ikke anbefale den. Den er skikkelig tynn og spinkel.
Men mye annet har de jo:) Som foreksempel, vaskelkluter, handklær, sengesett og ikke minst kosebamser.

Vi kjøpte sånne tipakninger med vaskekluter. De er veldig praktiske! Det var kropp og stumpevask. Til fjeset har vi kluter fra kid med farge.
Jeg vil også til IKEA!

Enig med det som er sagt over :)
Kommode til klær. Jeg bruker kommode også til stellebord.
Jeg syns stellematt fra ikea har vært kjekk som ekstra stellematte. Hatt den på soverommet og hatt med på babysvømming.

Back
Topp