shoppingdilla:)

Hanne84

Forelsket i forumet
Jeg har fått seriøs shoppingdilla...huff...
det er ikke helt bra..nesten så det ryker av bankkortet[:D]
så nå er det ikke en ting jeg mangler,så nå skal bare nurket komme[:D][:D]

hei er sånn som jeg var du da hehe da jeg ventet sønnen min handlet jeg og noe veldig [:D]

men er gøy og shoppe men blir ofte litt mye men er jo så mye fint utrolig hvor fort tusen lappene flyr[&:]

du er ikke alene om det nei, jeg og kjøper og kjøper, alt er klart nå, men det er jo sååå mye fint å få tak i.....
lurer på hvordan jeg blir når han er født jeg he he[:D]

er glad i å shoppe jeg oxo,så lappene de flyr!!!hehe[;)]
Siden dette er min første,har jeg jo handla inn så sinnsykt mye oxo,går jo amokk i butikkene vet dere....bare jeg ser noe som ser søtt ut så må jeg bare ha det!!
hihi[:D][8D]

Du er nok ikke den eneste nei, Hanne84 [:D]

Har faktisk roet meg litt jeg da, for jeg var verre for noen mnd siden. Da klarte jeg ikke gå innom Lindex eller HM uten å kjøpe ett eller annet [:)]
Men nå har jeg så mye klær og ting og tang, så nå holder det! Har alt på plass jeg også utenom stellematte.. Finner ingen jeg liker [:(]

Ja skikkelig shoppingdilla! Var jo krise igår det var søndag! [:D]
Men måtte jammen holde meg inne idag også! Sjekka nemlig kontoen.... trist syn! He he. Men imåra eller seinare ikveld kjem neste lønning! Så då er det berre å fortsette! Skjønt... er ikkje mykje som mangler no! Så kanskje eg skal la pengane ligge til eg veit kass "farge" som kjem! [;)]

Det med å finne ei fin stellematte syns jeg også var kjempe vanskelig,fruluna. Snakk med de på butikkene som selger slike, de har som oftest brosjyrer som de kan bestille fra. Det gjorde jeg og har nå fått ei kjempe fin stellematte[:D]
-Lykke til

Back
Topp