Shopping!

*Chill*

Forumet er livet
I dag har jeg vert på trøste shopping!
Jeg og jonas kjørte samboer til flyplassen.
....og da fikk jeg penger av min kjære; "ver så god vennen, kjøp noe fint til deg selv og ungene! Søte vennen min!!!

Jeg kjøpte meg ny bukse, topp, undertøy og masse dill og dall på glitter! Og masse klær til ungene også!
Guuuuuud, så godt det gjør å bruke litt penger! [:D] 
Kjøpte nyyyyydelig matrosdress til Jonas i str.74, som jeg tenkte han skulle ha på ettermiddagen på dåpen, men NEIDA den var for liten!! Så den må byttes ja! [:)]

Liker dere å shoppe jenter?
og hva shopper dere helst da?

He,he er "lille" Jonas stor i størrelsene altså![:D]
Ja,ja er vel bare å bytte til større så har du jo fint antrekk...[:)]
Dere skal ha dåp til helgen,eller husker jeg gæli da!?[8|]
SHOPPING ja,er jo bare herlig å gå å shoppe tøy til barna da- er jo så mye HERLIG!!![:)]
Er så kjekt å benytte penger som er til overs til det...[;)]
Vi har finni kjempe herlig kjole som største tulla skal ha på seg i dåpen her,gleder meg så masse til det!!![:)]

Jeg liker shopping!!
Kjekkest å handle til lilleJR..
ALT som skal handles til han
- om det så bare er en ny pakke med to mam-smokker[;)]

Hehehe....jada Mrs.Black, det er nok det....er stor kar jeg har vettu! [:)] Skal bli sterk som en bjørn....hehehe....

Og jeppers Star83 vi skal ha dåp på søndag...blir kjempemorsomt det! Gleder meg til å vise dere pynten....har vert i mitt kreative hjørne og laget det litt spesielt... thihihi...
Blir gøy å se tulla di i finkjolen...ho er no bare et sånnt sjarmtroll![;)]

Hehehe, Fiorelina! blir mest til de små her også ja....er jo såååååå mye fint til de!!![:D]

Jeg elsker shopping. Handler for det meste klær og andre ting tel unga.
Jeg tror at jeg skulle vært utvist fra h&m, cubus og Lindex. Er helt vill på barneklær.Penger i kassa for dem da, men ikke så bra for meg.
Klemmer

Jeg elsker shopping. Handler for det meste klær og andre ting tel unga.
Jeg tror at jeg skulle vært utvist fra h&m, cubus og Lindex. Er helt vill på barneklær.Penger i kassa for dem da, men ikke så bra for meg.
Klemmer

Da er vi to!! er der det blir handlet mest med meg også ja![:D]

Det er fælt er det ikke??? Jeg skal faktisk på ski storsenter idag å se om det er noe flott der. Bare må ut en tur med unga.
Klem

ORIGINAL: Linka

Det er fælt er det ikke??? Jeg skal faktisk på ski storsenter idag å se om det er noe flott der. Bare må ut en tur med unga.
Klem

Vært der i dag...Søren og...
Tenkte oss dit i morra en tur vi da!

ORIGINAL: Chill24

Og jeppers Star83 vi skal ha dåp på søndag...blir kjempemorsomt det! Gleder meg til å vise dere pynten....har vert i mitt kreative hjørne og laget det litt spesielt... thihihi...
Blir gøy å se tulla di i finkjolen...ho er no bare et sånnt sjarmtroll![;)]

Takk,takk for det![;)]
Største tulla de skal vel ha bunad!?[8|]
Ho var jo sååå skjønn i den!!![:D]
Spent på pynten din nå- glder meg til å se bilder og referat etter vel overstått.
Fått bytta den drakta da!?

ORIGINAL: Star83

ORIGINAL: Linka

Klem

Vært der i dag...Søren og...
Tenkte oss dit i morra en tur vi da!

Kanskje jeg kan ta en tur da også serru. Sambo jobber tidlig på Athletica så jeg får se om ikke jeg kan ha bilen.
Klem

Si ifra da!!![;)]
Har ikke blitt helt enige her,men drar vi- så drar vi litt tidlig...
Også da tenkt en tur innom sparkjøp...[;)]

Takk,takk for det!
Største tulla de skal vel ha bunad!?
Ho var jo sååå skjønn i den!!!
Spent på pynten din nå- glder meg til å se bilder og referat etter vel overstått.
Fått bytta den drakta da!?

Rikke skal ha en ekte Ørsta bunad i år! Så da blir vi helt like...hehehe...
Og mamma kjører 2 timer hver vei i morra for å bytte den![:)]

Har holdt på å pynta og handla i dag og FYTTI katta så mye styr det er!
Er ikke bare,bare alene med to unger og MASSE og gjøre...[8|]

Var på tur med svigerinna mi idag, og hun sto og klaga over at broren min skulle
lakke bil så hun hadde ingenting å gjøre på...og kom til å kjeeeeede seg i kveld...
Spurte om hun kunne hjelpe meg litt med enten pynting,handling, baking, passe ungene,
eller bæring av alt dill og mat 4 etasjer opp!!... men neeeeeei, da skulle hun faktisk lese til
xamen om 14 dager!!! Fy F...takk skal du søren meg ha!! Så bestemor og mamma hjalp meg,
 og vi holdt på i 4 timer og må ned å ta resten i morra, for da var ungene helt kaputt!!

Uff.....ble litt langt dette....men måtte bare få ut litt agresjon!!![:@]

Uff da, ikke greit...
Kos,kos til deg!!!
Når er kællen på plass da!?[8|]
Skjønte han hadde reist av gårde...

hehe.. ja få d ut!! [:D] Er hun litt lat da eller!!!?? hehe... så tøff rikke kommer til å bli med ørsta bunad da!! [:D] D har jeg også!! [:D] må få se bilde av henne da...?[:)]

Han kommer hjem om ca. 6 uker tror jeg....men viss det blir
en kjempetur dette også så kommer han før *håpe,håpe*[:)]

JA, hun er nok litt lat syns jeg....men den dagen de får unger
kommer i alle fall ikke JEG til å trå til!

Er det blå bunad du også har da Buster?? Det har vi, legger ut
bilde etter dåpen tenker jeg! Og Jonas og samboer har svart
sunnmørsbunad som de skal ha på 17.jmai! (viss han er hjemme da)! Det blir kult![:D]

Åååå, det er så stilig med mannfolk i bunad!! Råsexy egentli![:D] jeg og søstra mi har svart ørsta-bunad, og mamma har blå... er det ekte bunad til jonas også?! hva kosta den? tror jeg får kjøpe en fake bunad på domus til Julian...[:)]

Buster: Jepp, det er sååååå stilig!!! Skikkeli karfolk-aktig syns jeg! [:D]
Og den bunaden til Jonas er ekte ja, mamma som har laget den! Aner ikke
hva det koster med bunad jeg, for mamma har laget alle våres![:)]

Star83: Desverre går han glipp av dåpen ja.....samme som med Rikke for 7 år sia....[8|]
Skikkelig dumt....men verst for han da stakkar....ble temmelig skuffet når det ikke klaffet!

Så kjedelig da...
Er jo ganske spessielt...
Dere får ha masse lykke til da!!![;)]
Blir jo uansett vellykka sikkert,iallefall med så herlige barn!!![:D]

Så kjedelig da...
Er jo ganske spessielt...
Dere får ha masse lykke til da!!!
Blir jo uansett vellykka sikkert,iallefall med så herlige barn!!!

Jada...det går nok bra skal vi se! Får filme det jeg da! [:)]

Back
Topp